۲۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۲
کد خبر: ۷۲۳۵۴۹
مدیر موسسه سیره شهدا عنوان کرد؛

شهادت بهترین گزینش الهی/ تفرقه، زمینه ساز ریخته شدن خون مظلومان

شهادت بهترین گزینش الهی/ تفرقه، زمینه ساز ریخته شدن خون مظلومان
حجت الاسلام جوشقانی گفت: افراط و تفریط هایی که گاهی از مواقع در بین مسلمانان انجام می پذیرد، زمینه ریخته شدن خون های مظلومان و بی گناهان را فراهم می‌کند.

به گزارش خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین حسین جوشقانی مدیر موسسه سیره شهدا در یادواره گرامیداشت روحانی شهید امنیت حجت الاسلام سجاد شهرکی امام جماعت مسجد مولای متقیان زاهدان که شب گذشته در مسجد امام حسین(ع) بلوار امین قم برگزار شد، با اشاره به تعابیر به کار برده شده در روایات و قرآن کریم درباره دنیا اظهار داشت: در روایات ما از دنیا به عنوان مزرعه آخرت تعبیر شده است و رسیدن به قله شهادت و بهشت برین الهی بهترین سود و پاداش شهدا است.

وی در ادامه با اشاره به لزوم وحدت امت اسلامی پرهیز مسلمانان از اختلاف و تفرقه میان همدیگر افزود: افراط و تفریط هایی که گاهی از مواقع در بین مسلمانان انجام می پذیرد زمینه سازی و بستر ریخته شدن خون های مظلومان و بی گناهان را فراهم می‌کند که باید مسلمانان در برابر حیله های دشمنان و ایجاد تفرقه هوشیار باشند.

مدیر موسسه سیره شهدا خاطرنشان کرد: شهادت امری اتفاقی و حادثه ای نیست؛ بلکه گزینش است و انسان تا زمانی که در پیشگاه خداوند متعال معدل قبولی لازم را کسب نکند، مورد پذیرش و گزینش خداوند قرار نمی گیرد.

حجت الاسلام والمسلمین جوشقانی با اشاره به شهادت حجت الاسلام سجاد شهرکی روحانی شهید امنیت بیان داشت: دشمنان انقلاب اسلامی می خواهند با این گونه کارها مانعی برای پیشرفت انقلاب اسلامی ایجاد کنند؛ چنانکه شبکه های خارجی دشمنان نظام برای رسیدن به این هدف بسیار تلاش و کوشش کردند؛ اما به لطف الهی در این ماجرا تمامی شبکه های دشمنان و جاسوس های آنان لو رفت و عملاً در میدان شکست خوردند.

مدیر موسسه سیره شهدا بیان داشت: باید متصدیان و مسئولان امر به مسائل امنیتی اشراف اطلاعاتی داشته باشند تا افراد فاضلی همچون شهید سجاد شهرکی و مردم بی گناه به شهادت نرسیده و دشمنان دست به جنایات و اعمال خبیثانه نزنند.

حجت الاسلام والمسلمین جوشقانی در پایان خاطرنشان کرد: دشمنان انقلاب اسلامی نمی توانند با این گونه اعمال خبیثانه و ناشایست جلوی پیشرفت انقلاب اسلامی را سد کنند و ان شاءالله انقلاب اسلامی با قدرت به پیش رفته و به تمامی اهداف خود دست پیدا خواهد کرد.

 

ارسال نظرات