۲۳ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۲
کد خبر: ۷۲۳۷۴۲
نماینده ولی فقیه در کاشان تأکید کرد؛

لزوم دشمن شناسی توسط نسل جوان و آینده ساز کشور

لزوم دشمن شناسی توسط نسل جوان و آینده ساز کشور
اصفهان – حجت الاسلام والمسلمین حسینی گفت: نسل جوان فریب القاء ناکارآمدی نظام جمهوری اسلامی ایران توسط دشمن را نخورند و بدانند کشور در مسیر درست حرکت می‌کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی صبح امروز در دیدار با دانش آموزان هنرستان پسرانه پردیس کشاورزی، گفت: دشمن به دنبال القاء ناکارآمدی نظام اسلامی در افکار عمومی ملت ایران است.

وی با تأکید بر لزوم دشمن شناسی توسط نسل جوان و آینده ساز کشور تأکید کرد و افزود: دشمن جمهوری اسلامی ایران را تحریم و مذاکرات برجام با هدف لغو تحریم بود، اما آن‌ها اعلام کردند در صورت امضای برجام از سوی ایران تنها نیمی از تحریرم را لغو خواهند کرد.

نماینده ولی فقیه در کاشان بر تحصیل علم تا رسیدن به مدارج عالی تأکید کرد و افزود: عدم وابستگی به بیگانگان، استقلال غذایی و امنیت غذایی مربوط به این هنرستان و دیگر مدارس کشاورزی و دانشگاه‌ها در کشور است.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی همچنین به لزوم استفاده از روش‌های نوین و مدرن در بخش کشاورزی اشاره کرد و افزود: اگر به جای روش‌های سنتی از روش‌های مدرن و علمی در کشاورزی استفاده شود افزایش چندین برابری محصولات کشاورزی را به دنبال خواهد داشت.

وی افزود: اگر در مسیر زندگی و تحصیل تلاش کنید و ایمان داشته باشید، بر اساس سنت، امداد خداوند شامل شما خواهد شد چرا که سنت خداوند براین است که هر کس با هر دین و مسلکی تلاش کند به او کمک خواهد کرد، اما اگر او مسلمان و شیعه باشد کمک خداوند ویژه خواهد بود.

نماینده ولی فقیه در کاشان به نمونه‌ای از تلاش و کمک ویژه خداوند اشاره کرد و گفت: جمهوری اسلامی ایران که پیش از این از فن آوری موشکی محروم بود و توان مقابله با حملات موشکی دشمن را نداشت، امروز با تلاش شهید تهرانی مقدم به قدرت چهارم موشکی دنیا تبدیل شده است و هفته گذشته موشک «هایپرسونیک» با برد دوازده هزار کیلومتر را آزمایش کرد.

وی با اشاره به اینکه امروز قدرت موشکی و بازدارندگی ایران سبب شده تا آمریکا و اسرائیل جرات حمله به ایران را نداشته باشند، اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران با تلاش نسل جوان امروز و آینده ساز کشور می‌تواند در صنایع کشاورزی نیز به مانند صنایع موشکی موفق و پیشرفت کند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی تأکید کرد: فریب القاء ناکارآمدی نظام جمهوری اسلامی ایران توسط دشمن را نخورید و بدانید کشور در مسیر درست حرکت می‌کند./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات