۲۳ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۱
کد خبر: ۷۲۳۷۵۵

آغاز چهارمین دوره شناسایی و حمایت بنیاد ملی نخبگان از مستعدان برتر حوزوی

آغاز چهارمین دوره شناسایی و حمایت بنیاد ملی نخبگان از مستعدان برتر حوزوی
چهارمین دوره شناسایی و حمایت بنیاد ملی نخبگان کشور از مستعدان برتر حوزوی(طرح شهید وزوایی ۱۴۰۲-۱۴۰۱) آغاز شد.

به گزارش خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، بنیاد ملی نخبگان هر ساله مستعدان برتر حوزوی را که دارای بیشترین امتیاز از فعالیت های علمی، پژوهشی، تبلیغی و فرهنگی بوده و پویایی خود را نیز حفظ کرده ‌باشند، به بنیاد ملی نخبگان معرفی می‌ نماید که در نهایت، حائزین بیشترین امتیاز توسط شورای شناسایی برگزیدگان حوزوی، جهت دریافت تسهیلات بنیاد انتخاب می‌ شوند.

شرایط ثبت نام این دوره عبارتند از: حداکثر سن 40 سال (متولد 1361/01/01 به بعد)، دارا بودن شرایط پویایی در مرکز امور نخبگان، در این دوره «نمره مصاحبه» شرط نمی باشد؛ بلکه این نمره به صورت «امتیاز» محاسبه می‌شود.

طلاب براساس میزان و نوع فعالیت خود که در چهار ساله اخیر (از 1397/07/01 تا 1401/06/31) انجام شده و مستندات آن ارائه شده باشد، از حمایت‌های بنیاد برخوردار خواهند شد.

عناوین تسهیلات اعطایی: کمک هزینه توانمندی آموزشی، مهارتی و کارآفرینی، کمک هزینه ارتباطات و امکانات علمی، کمک هزینه همکاری طلبگی و دستیاری، کمک هزینه اجرای تحقیق پایانی، پایان‌نامه و رساله، کمک هزینه شرکت در مجامع علمی داخلی و خارجی، کمک هزینه اعزام به فرصت مطالعاتی داخلی و خارجی و هدیه ازدواج و تولد فرزند می باشد.

مهلت ثبت نام در این دوره از تاریخ 1401/08/21 شروع شده و تا 1401/09/21 ادامه خواهد داشت.

علاقه مندان برای شرکت در این دوره می توانند بر روی لینک http://sina.bmn.ir کلیک کنند.

ارسال نظرات