۲۴ آبان ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۲
کد خبر: ۷۲۳۹۱۲

واریز هدایای ممتازین تحصیلی(همسر و فرزندان طلاب)

واریز هدایای ممتازین تحصیلی(همسر و فرزندان طلاب)
مدیرکل فرهنگی مرکز خدمات حوزه‌ از واریز هدایای ممتازین تحصیلی(همسر و فرزندان طلاب) در مقاطع متوسطه، حوزوی، دانشگاهی و نفرات برتر کنکور خبر داد.

به گزارش خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، حجت الاسلام فقیهی، مدیرکل فرهنگی مرکز خدمات حوزه‌های علمیه از واریز هدایای ممتازین تحصیلی (همسر و فرزندان طلاب) در مقاطع متوسطه، حوزوی، دانشگاهی و نفرات برتر کنکور خبر داد.

حجت الاسلام فقیهی بیان کرد: یکی از برنامه‌های معاونت معیشت و خانواده مرکز خدمات تجلیل از ممتازین تحصیلی همسر و فرزندان طلاب (ایرانی و غیر ایرانی/ شیعه و سنی) است که هر ساله مورد تشویق و تقدیر قرار می‌گیرند.

وی بیان کرد: در سال 1401 طبق سیاست جدید مرکز خدمات و با هدف ارزیابی دقیق تر و شایسته‌تر، از همسر و فرزندان طلاب در مقاطع متوسط اول، متوسطه دوم، حوزوی و دانشگاهی تقدیر گردید و برای مقطع ابتدایی برنامه‌های تفریحی، ورزشی و ... توسط مراکز خدمات استان‌ها پیشنهاد و اجرا خواهد شد.

مدیرکل فرهنگی مرکز خدمات با اشاره به اینکه برای تمام ممتازین ایرانی (همسر و فرزندان) خدمات کارت صادر شده است، افزود: افرادی که سال گذشته نیز ممتاز بوده‌اند و خدمات کارت در سال گذشته برای آنها صادر شده، همان کارت سابق شارژ شده است و طلاب و روحانیونی که همسر یا فرزند ایشان فاقد خدمات کارت هستند، برای دریافت خدمات کارت به نام ممتاز تحصیلی با در دست داشتن مدارک شناسایی به نزدیک‌ترین شعبه بانک ملی مراجعه نماید.

همچنین هدیه نقدی ممتازین تحصیلی طلاب و روحانیون غیر ایرانی به حساب سیبای سرپرست آنها واریز شده است.

ارسال نظرات