۲۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۶
کد خبر: ۷۲۴۰۰۲
باحضور رئیس سازمان تبلیغات اسلامی؛

مجموعه مستند «نورستان» رونمایی شد

مجموعه مستند «نورستان» رونمایی شد
آیین رونمایی از مجموعه مستند «نورستان» روایت گوشه ای از تلاش ها و اقدامات جهادی مبلغان خوزستانی در مناطق محروم و روستایی باحضور رئیس سازمان تبلیغات اسلامی برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری رسا در خوزستان، مراسم رونمایی از مجموعه مستند "نورستان" راوی گوشه ای از تلاش ها و اقدامات جهادی امامان محله خوزستانی در مناطق محروم و روستایی استان با حضور حجت‌الاسلام و المسلمین قمی، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی، حجت الاسلام ناصر شکریان امیری معاون هماهنگی امور استان‌های سازمان تبلیغات اسلامی، مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان و جمعی از رؤسای ادارات تبلیغات اسلامی استان، برگزار شد.

در این مراسم، رییس سازمان تبلیغات، ضمن تاکید بر پیاده‌سازی فرمایشات رهبر انقلاب پیرامون جهاد تبیین، بر لزوم اجرای حرکت‌های هنرمندانه، در جنگ رسانه‌ای تاکید کرد و گفت: در جنگ رسانه‌ای باید جهادگردان عرصه هنر و رسانه جهادی‌وار پا به میدان گذاشته و ابتکار عمل داشته باشند.

همچنین در ادامه، حجت‌الاسلام پشم فروش، راهیار منطقه‌ای بنیاد هدایت، ضمن قدردانی از عوامل مجموعه مستند نورستان، این حرکت را یک گام خوب در مسیر جهاد تبیین عنوان کرد و گفت: بحمدالله در این مستند تلاش شده تا گوشه‌ای از اقدامات جهادی امامان محله استان خوزستان در بخش‌های مختلف از جمله خدمات اجتماعی، مطالبه گری و رفع مشکلات شهری و روستایی و اقدامات فرهنگی به تصویر کشیده شود.

گفتنی است، در پایان این آیین از پنج امام محله خوزستان و عوامل ساخت این مجموعه مستند با اهداء قطعه فرش متبرک آستان قدس رضوی، تقدیر به عمل آمد.

گفتنی است مجموعه مستند «نورستان» از سوی بنیاد هدایت با حمایت ویژه بنیاد علوی و همکاری اداره‌کل تبلیغات اسلامی خوزستان در پنج قسمت تهیه تولید شده است.

لازم به ذکر است «علی زارعی، به عنوان تهیه‌کننده و کارگردان»، «محمدامین بیت‌سیاح، مدیر تولید»، «مهدی قرداغی، تصویربردار»، «علی میلانی، تصویربردار هوایی»، «مهدی پدرام خو، عکاس» و «سهراب رحیمی، تدوین گر» از جمله عوامل ساخت این مجموعه مستند بودند.

ارسال نظرات