۲۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۵
کد خبر: ۷۲۴۰۰۳
نماینده ولی فقیه در کاشان:

بی بصیرتی یعنی به گونه ای رفتار کنیم که دشمن آن را مورد تشویق قرار دهد

بی بصیرتی یعنی به گونه ای رفتار کنیم که دشمن آن را مورد تشویق قرار دهد
اصفهان – حجت الاسلام والمسلمین حسینی گفت: بی بصیرتی یعنی به گونه‌ای حرف بزنیم که دشمن برای ما کف بزند و مقاله ما تیتر روزنامه دشمن بشود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی صبح امروز در دیدار با در دیدار با دانش آموزان، گفت: بی بصیرتی یعنی به گونه‌ای حرف بزنیم که دشمن برای ما کف بزند و مقاله ما تیتر روزنامه دشمن بشود.

وی افزود: بی بصیرتی یعنی بجای شلیک به دشمن به نیرو‌های خودی حمله کردن و یا به گونه‌ای حرف بزند که دشمن برایش کف بزند و مقاله‌ای که می نویسد تیتر روزنامه دشمن بشود.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی همچنین ار دختران دانش آموز خواست خوب درس بخوانند تا به بالاترین تخصص در رشته‌های پزشکی یا علمی و یا حوزی برسند ت به جهانیان ثابت شود حجاب مانع تخصص نیست.

نماینده ولی فقیه در کاشان یکی از صفات پیامبراکرم(ص) را  دعوت به سوی خدا دانست و افزود: این صفت برای امام زمان(عج) نیز آمده است، بنابراین ارتباط خود را با امام خود فراموش نکنید و برای استحکام این ارتباط اهتمام داشته باشید.

وی با اشاره به اینکه امام زمان (عج) به ما دختران به ویژه دختران با حجاب توجه و عنایت دارد، اظهار داشت: در دوران رضا خان که حجاب ممنوع بود و ماموران شاه چادر از سرزنان محجبه می‌کشیدند یکی از بانوان ۷ سال از خانه خارج نشده بود./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات