۲۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۳
کد خبر: ۷۲۴۰۵۹
نماینده ولی فقیه در مازندران:

تحت پوشش قراردادن اقشار ضعیف به کار بیمه سلامت ارزش می‌دهد

تحت پوشش قراردادن اقشار ضعیف به کار بیمه سلامت ارزش می‌دهد
مازندران - امام جمعه ساری با بیان این که تحت پوشش قرار دادن افراد نیازمند به کار بیمه سلامت ارزش و کیفیت می دهد،گفت: ارائه خدمات به این قشر نقطه عطف بیمه سلامت خواهد بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران، حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی، نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در اجلاس مدیران ارشد سازمان بیمه سلامت ایران در بابلسر با اشاره به اغتشاشات اخیر در کشور و ایجاد ناامنی از سوی دشمنان در جامعه گفت: آنچه که امروز اتفاق می‌افتد جنایت مدرن است.

وی با بیان این که برای ما مشاهده و دیدن این ناامنی برای اینکه قدر امنیت را بدانیم قابل توجه است، افزود: بیماری‌ها هم از این جهت که قدر سلامت را بدانیم نعمت هستند، بیماری می تواند در درون خودش برکاتی را هم داشته باشد و ناامنی ها هم همچنین که آن یک نگاه عمیق‌تری است.

امام جمعه ساری با اشاره به این که اگر جامعه و فرد از یک زمینه و استعداد کافی برخوردار باشد تهدیدها و ضعف‌ها را تبدیل به فرصت و قوت می کند، ادامه داد: روزی که به ما سیم خاردار نمی دادند امروز موشک‌های نقطه‌زن داریم، روزی که ماسک نمی‌دادند امروز کشور ما واکسن تولید می‌کند.

وی با بیان این که سلامت مقوله با ارزش و نعمت بزرگ خدا است، تصریح کرد: دست اندرکاران سلامت نزد خدا ارج بالایی دارند و بیمه سلامت از بهترین یاران و فعالان حوزه سلامت محسوب می‌شوند.

حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی با اشاره به این که بیمه سلامت هم به درمان و سلامت کمک می‌کند، ادامه داد: الکترونیکی شدن سیستم نیز اقدام ارزشمندی است و باید تلاش کرد از همه ظرفیت ها در جهت رفع نگرانی خانواده ها بهره گرفت.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان این که بیش از نیمی از جمعیت کشور از سوی بیمه سلامت پوشش بیمه‌ای داده شدند، خاطرنشان کرد: بیمار جز درد بیماری نباید درد دیگری داشته باشد و این تاکید مقام معظم رهبری است، البته از ظرفیت خیرین باید استفاده کرد‌.

وی با بیان این که تحت پوشش قرار دادن افراد نیازمند به کار بیمه سلامت ارزش و کیفیت می دهد، خاطرنشان کرد: ارائه خدمات به این گروه از جامعه نقطه عطف بیمه سلامت خواهد بود.

امام جمعه ساری با اشاره به این که توجه به اقشار نیازمندی که تحت پوشش هیچ بیمه‌ای نیستند ضرورت داشت و قدم بسیار بزرگی بود که در طول یک سال رقم خورد، تصریح کرد: باید نظام مسائل در حوزه سلامت و بیمه سلامت معین شود و پیگیری شود./950/

افشین ایمانی
ارسال نظرات