۲۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۷
کد خبر: ۷۲۴۱۵۸
آیت الله حیدری در گفت‌وگو با رسا:

خانواده شهدای حوادث تروریستی مراقب سوء استفاده دشمنان باشند

خانواده شهدای حوادث تروریستی مراقب سوء استفاده دشمنان باشند
نماینده خبرگان با بیان اینکه باید خانواده شهدای حوادث تروریستی به روشن گری بپردازند گفت: باید این خانواده ها مراقب باشند تا دشمن از آنان سوء استفاده نکند.

آیت الله محسن حیدری، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، با محکوم کردن اتفاقات و حوادث تروریستی شهر ایذه خوزستان گفت: ماهیت واقعه تروریستی شهر ایذه همانند حادثه تروریستی شاهچراغ می باشد و در هر دو واقعه گروهک تکفیری داعش مسؤولیت آن را به عهده گرفته است.

نماینده مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: دشمنان به دنبال براندازی نظام و وارد کردن مردم به اعتراضات بودند، اما زمانی که دشمنان در این مسیر ناکام ماندند به علمیات تروریستی روی آوردند تا نا امنی در کشور ایجاد کنند.

وی با اینکه رسانه های معاند سعی در وارونه جلوه دادن اتفاقات کشور هستند، گفت: رسانه های معاند تلاش می کنند که این اقدامات و کشته سازی ها را کار نظام جلوه دهند تا مردم را به اصل نظام بدبین و ملت را از حمایت جمهوری اسلامی دور کنند.

آیت الله حیدری با اشاره به اینکه دشمنان با تحریم ها و ایجاد ناامنی قصد دارند که پیشرفت اقتصادی کشور را متوقف کنند، افزود: مهمترین عامل پیشرفت اقتصادی برقراری امنیت در کشور است، اما زمانی که ناامنی در شهرهای مختلف ایجاد شود سرمایه گذاران ایرانی و خارجی انگیزه ای برای سرمایه گذاری نخواهند داشت.

نماینده مجلس خبرگان رهبری اظهار کرد: افرادی که در بازار مشغول به فعالیت هستند زمانی که جو ناامنی و اغتشاش را احساس کنند مجبور خواهند شد که مغازه های خود را حتی به صورت موقت تعطیل کنند.

وی با بیان که دشمنان از اقتدار اقتصادی، نظامی و فرهنگی ایران اسلامی در منطقه و جهان به شدت هراس دارند، تصریح کرد: هدف دشمن از ایجاد نا امنی های اخیر این است که رونق و پیشرفت اقتصادی کشور از بین برود.

آیت الله حیدری بر لزوم برخورد قاطع مسؤولان و قوه قضاییه با اغشتاشگران تأکید و بیان کرد: مسؤولان باید تمام تلاش خود را برای ایجاد امنیت و ساکت کردن افراد مجرم و اغتشاشگر انجام دهند، اگر تا کنون رأفت اسلامی اقتضا کرده که برخورد قاطع با آنها نداشته باشند اما الان خواسته مردم این است که مسؤولان با قاطعیت با اغتشاشگران برخورد کنند و ریشه اغتشاشات را بخشکانند.

نماینده مجلس خبرگان ابراز داشت: باید اکنون قوه قضاییه از قدرت قضایی خود حداکثر استفاده را ببرد و افرادی که مباشرت در انجام جنایت ها داشتند یا پشت پرده اغتشاشات را اداره می کردند را شناسایی کنند تا اینکه جنایتکاران زمانه را برای خود امن تقلی نکنند، زیرا زمانی که جنایتکاران و تروریست ها احساس امنیت کنند برای مردم ناامنی ایجاد خواهند کرد.

آیت الله حیدری ضمن عرض تسلیت به خانواده های داغدار شهدای حوادث تروریستی خاطرنشان کرد: باید خانواده های حوادث تروریستی به روشن گری و حقیقت قضایا و حوادث بپردازند و نقشه های شوم دشمنان را افشاء کنند و همچنین باید این خانواده ها مراقب باشند که مخالفان نظام از حرفها و موضع گیری های آنها سوء استفاده نکنند تا چهره شهدای آنان خدشه دار نشود.

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
United States of America
۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۰۰:۴۶
لطفا بگردید دنبال رابطه بین علی دایی و مسیح علی نژاد . آیا در سفر علی دایی به امریکا بین این دو نفر تقسیم کار صورت گرفته است ؟ علی دایی به وضوح موضع خود نسبت به مسیح علی نژاد را با گذاشتن گل روی سر مسیح علی نژاد روی نقشه سیاه شده ایران را یک بار فریاد زد . چند روز پیش علی دایی در فراخوان برای حسین رونقی رفت دم در بیمارستان . امروز مسیح علی نژاد در هالیفاکس کانادا در جلسه ای در حضور حامد اسماعیلیون گفته امثال حسین رونقی رهبران آینده ایران هستند . مطرح کردن حسین رونقی که هیچ کس او را نمیشناسد .
0
1