۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۱
کد خبر: ۷۲۴۲۲۰
حجت الاسلام جلیلیان بیان کرد؛

اغتشاشات خیابانی، زمینه ای برای شکل گیری اقدامات تروریستی

اغتشاشات خیابانی، زمینه ای برای شکل گیری اقدامات تروریستی
کرمانشاه ـ حجت الاسلام جلیلیان گفت: همین آشوب ها و اغتشاشات خیابانی باعث شد که حادثه تلخ و تروریستی در حرم مطهر شاهچراغ، ایذه و... را رقم بزند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت الاسلام شمس الله جلیلیان امروز در مراسم تشییع پیکر شهید مدافع امنیت، نادر بیرامی که در شهرستان صحنه برگزار شد، اظهار داشت: تا زمانی که فرهنگ شهادت در جامعه ما ساری باشد دشمنان نمی توانند در اشاعه فحشا و بی غیرتی در جامعه ما کاری انجام دهند.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه نبی اکرم(ص) کرمانشاه گفت: شهید نادر بیرامی در حالی به شهادت رسید که برای ایجاد صلح و آرامش به آغوش خطر رفته بود و همین امر باعث شد که دشمنان این ملت این فرزند برومند را از ما بگیرند.

این استاد حوزه علمیه تاکید کرد: خداوند در آیه 111 سوره توبه می فرماید که شهدا با خدای خویش معامله کرده اند، لذا کاری که این شهید انجام داد عزت و اقتدار را برای همه به ارمغان آورد.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه نبی اکرم(ص) کرمانشاه گفت: کسانی که از روی آگاهی یا نا آگاهی به خیابان ها می آیند و دست به اغتشاش و هرگونه جنایتی می زنند عوامل خارجی آمریکا، آل سعود و صهیونیست محسوب می شوند.

حجت الاسلام جلیلیان افزود: همین آشوب ها و اغتشاشات خیابانی باعث شد که حادثه تلخ و تروریستی در حرم مطهر شاهچراغ، ایذه و ... را رقم بزند.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه نبی اکرم(ص) کرمانشاه خاطرنشان کرد: اغتشاشگران دانسته یا ندانسته وحدت و انسجام کشور و نظام را هدف گرفته اند، لذا اگر همچنان به این رویه خود ادامه دهند بساط آنان به زودی جمع خواهد شد./1400/

ارسال نظرات