۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۶
کد خبر: ۷۲۴۳۱۶
معاون حوزه های علمیه خواهران کشور خبر داد؛

استعفای حجت الاسلام بهرامی از مدیریت حوزه خواهران اصفهان

استعفای حجت الاسلام بهرامی از مدیریت حوزه خواهران اصفهان
اصفهان ـ حجت الاسلام اسماعیل نیا گفت: حجت الاسلام بهرامی از مدیریت حوزه علمیه خواهران استان اصفهان استعفا کرده و سرکار خانم شفیعی سرپرست این حوزه خواهد بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، حجت الاسلام جواد اسماعیل‌نیا، معاون حوزه علمیه خواهران کشور، ظهر امروز در نشستی با حضور مسؤولان و مدیران حوزه‌های علمیه خواهران استان اصفهان، با اشاره به استعفای حجت الاسلام بهرامی از مدیریت حوزه علمیه خواهران استان اصفهان، گفت: با توجه به اهمیت و حساسیت حوزه علمیه خواهران استان اصفهان، سرکار خانم زهرا شفیعی، رییس اداره ساماندهی حوزه علمیه خواهران استان اصفهان تا انتخاب مدیر جدید برای حوزه علمیه خواهران استان اصفهان، سرپرست این حوزه خواهد بود.

وی در ادامه با بیان اینکه تا زمان انتخاب مدیر برای حوزه علمیه خواهران استان اصفهان سرکار خانم شفیعی حکم مدیر این حوزه را داشته و از تمام مدیران و مسؤولان حوزه علمیه خواهران استان اصفهان درخواست همکاری و همراهی با وی را دارم.

حجت الاسلام اسماعیل‌نیا با اشاره به زحمات و فعالیت‌های حجت الاسلام بهرامی مدیر پیشین حوزه علمیه خواهران استان اصفهان، اظهار کرد: حوزه علمیه خواهران استان اصفهان، نیازمند مدیری توانمند است و نمی‌توان با تعجیل و شتابزدگی برای آن مدیر انتخاب کرد و در همین راستا برای این حوزه علمیه سرپرست انتخاب شده است.

معاون حوزه های علمیه خواهران کشور با اشاره به توانمندی‌های خانم شفیعی، تصریح کرد: خانم شفیعی ظرفیت‌های بسیاری دارد و شاهد توانمندی وی در عرصه‌های مختلف بوده‌ایم و قطعا در مدتی که سرپرست حوزه علمیه خواهران استان اصفهان هستند شاهد استمرار مسیر موفقیت حوزه علمیه خواهران استان اصفهان خواهیم بود.

گفتنی است، خانم شفیعی پیش از این سوابقی همچون، معاون آموزش و رئیس اداره ساماندهی و نظارت مدیریت حوزه علمیه خواهران استان اصفهان، مدیر حوزه علمیه خدیجه کبری اصفهان، فاطمه الزهرا(س) ویلاشهر، را در کارنامه خود دارد./1304/

متین فیروزآبادی
ارسال نظرات