۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۵
کد خبر: ۷۲۴۳۷۴
مجمع عمومی جامعه مدرسین در بیانیه ای؛

استکبار با هدف پیشگیری از سقوط امپراتوری خود وارد جنگ ترکیبی علیه ایران شد

استکبار با هدف پیشگیری از سقوط امپراتوری خود وارد جنگ ترکیبی علیه ایران شد
مجمع عمومی جامعه مدرسین در بیانیه‌ای تصریح کرد: آمریکا و استکبار باهدف پیشگیری از سقوط امپراتوری خود وارد جنگ ترکیبی در بستر جنگ شناختی علیه نظام ایران شد.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در پی رهنمودهای رهبر فرزانه انقلاب و محکومیت جبهه استکبار در ناامن سازی، کشته سازی و شهید و مجروح کردن مردم بیانیه ای صادر کرد.

متن این بیانیه بدین شرح است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

(وَلَمَّا رَأَی الْمُؤْمِنُونَ الْأَحْزَابَ قَالُوا هَٰذَا مَا وَعَدَنَا اللَّهُ وَرَسُولُهُ وَصَدَقَ اللَّهُ وَرَسُولُهُ ۚ وَمَا زَادَهُمْ إِلَّا إِیمَانًا وَتَسْلِیمًا)

[سورة اﻷحزاب ۲۲]

رهبر فرزانه انقلاب ۲۵ آبان ۱۴۰۱:

چالش اساسی امروز دنیای استکبار با ایران اسلامی، چالش پیشرفت در مقابلِ «توقف و رکود و ارتجاع» است. چراکه اگر نظام اسلامی در دنیا جلوه کند، منطق لیبرال دموکراسی دنیای غرب باطل خواهد شد. استکبار در صف‌آرایی اساسی در مقابل ملت ایران با شدت بخشیدن ایران ستیزی، همه امکاناتش را برای القای ناامیدی و بن‌بست در اذهان مردم بخصوص جوانان بکار گرفته است.

- انقلاب اسلامی و تشکیل نظام جمهوری اسلامی، علی رقم ایجاد موانع گوناگون و ویرانگر داخلی و خارجی، توأم با رشد و تعالی و حرکت پویا و غیر ایستایی، با نور افشانیش در پرتو اسلام اهل‌بیتی توجه دنیا را به خود خیره ساخت. در پی آن، بشر تحت استعمار و ستم استکبار، ملت بزرگ تاریخ‌ ساز و انقلاب اسلامی استکبارستیز این ملت را با آگاهی و اراده (بدون هرگونه اجبار و تحمیلی) به‌ عنوان الگو پذیرفته است.

- آمریکا و هم‌پیمانان نه‌ تنها نتوانستند این پدیده الگو و بیدارگر را از رشد خیره‌ کننده‌اش متوقف نمایند، بلکه پوچی ذاتی مکتب خداستیز و انسان ستیز لیبرال دمکراسی غرب در پرتو بیداری نسبی مردم دنیا توسط الگوی بیدارکننده ایران اسلامی، افول قدرت آمریکا و غرب را سرعت بخشید.

- آمریکا و استکبار باهدف پیشگیری از سقوط امپراتوری خود، و یا دست‌کم برای به تأخیر انداختن این سقوط، وارد جنگ ترکیبی گسترده‌ای در بستر جنگ شناختی و با ابزار رسانه و فضای مجازی علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی شد. هدف اصلی دشمن هنجارشکنی و ایجاد شکاف اجتماعی بود؛ اما در پی عدم همراهی «مردم بصیر»، و شکست این طراحی، دشمن از سر استیصال، باهدف ناامن سازی کشور و پیشگیری از تمرکز دولت تازه‌نفس و پرانگیزه سیزدهم بر جراحی اقتصادی و تعالی کشور، وارد مرحله «کشتار و ترور» شده است.

- برخی افراد و جریانات سیاسی در این مدت، در مسیر طراحی‌شده دشمن، قرار گرفتند. بی‌شک این نیز از چشم ملت دور نمانده و مردم «دوست و دشمن» خود را در این غربالگری روزگار، بیش ‌ازپیش شناختند.

در پایان، اولاً: بار دیگر بی‌رحمی آمریکا، اروپا، صهیونیسم، رژیم‌های مزدور به‌ویژه گاو شیرده سعودی و عوامل فاقد هویت (مانند منافقین، سلطنت‌طلب‌ها، کومله و دموکرات و افراد شرور)، در به شهید و مجروح کردن و حرمت شکنی مردم بصیر و حافظان امنیت را به‌شدت محکوم می‌کنیم.

ثانیاً: از عموم مردم عزیز به ‌خصوص اولیاء گرامی تقاضامندیم تا در کنار نوجوانان و جوان، سخنان راه گشا و امیدبخش رهبر حکیم انقلاب (که در ۲۵ آبان در جمع مردم انقلابی و شهید پرور اصفهان ایراد شد) را با گوش جان شنیده و مانع تأثیرپذیری هیجانی عزیزانشان شوند.

مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم

ارسال نظرات