۰۳ آذر ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۰
کد خبر: ۷۲۴۴۶۳
امام جمعه موقت کاشان مطرح کرد؛

شایعه پراکنی از طریق فضای مجازی، تنها سلاح دشمن

شایعه پراکنی از طریق فضای مجازی، تنها سلاح دشمن
اصفهان - حجت الاسلام اسلامی تبار گفت: امروز دشمن از همه جهت خلع سلاح شده است و آخرین سلاح دشمن فضای مجازی و شایعه پراکنی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام محمدرضا اسلامی تبار چهارشنبه شب در دیدار با خانواده شهید احمد شمشیری، با اشاره به دو طرح ابتکاری تشکیل سپاه پاسداران و سازمان بسیج مستضعفین از سوی امام خمینی(ره) گفت: این دو طرح با هدف پاسداری از انقلاب اسلامی سبب بهت و حیرت دشمنان اسلام و نظام شد.

وی با اشاره به تعبیر امام خمینی(ره) از بسیج به عنوان شجره طیبه، افزود: بسیج گوهر گرانبهایی برای انقلاب اسلامی است و با وجود ارتش و سپاه، اما بسیج ۸ سال دفاع مقدس را مدیریت کرد و توانست جنگ را با پیروزی به پایان برساند.

حجت الاسلام اسلامی تبار گفت: دشمن از همان ابتدای تأسیس بسیج و سپاه هجمه خودش را علیه بسیج و سپاه آغاز کرد، چرا که دشمن از بسیج و سپاه ضربات سنگین زیادی دریافت کرده و می‌کند.

وی به دلائل ترس و هراس دشمن از بسیج و سپاه اشاره کرد و ادامه داد: ایمان، بصیرت، تبعیت از رهبری، شهادت طلبی، حضور آگاهانه و به موقع در صحنه از جمله ویژگی‌های جوانان بسیجی است که سبب ترس و هراس دشمن شده است.

امام جمعه موقت کاشان دشمن شناسی و توطئه شناسی را از دیگر ویژگی‌های بسیج دانست و ابراز داشت: کشور زمانی بیمه خواهد شد که تفکر بسیجی در بین مدیران و مسؤولان حاکم شود.

حجت الاسلام اسلامی تبار با بیان اینکه امروز دشمن خلع سلاح است، اظهار داشت: دشمن به تهدید تحریم‌ها امیدوار بود، اما ملت ایران تحریم‌های دشمن را تبدیل به فرصت کردند و پیشرفت‌های جمهوری اسلامی ایران در حوزه‌های مختلف علمی و نظامی شدت گرفت.

به گفته وی جمهوری اسلامی ایران در دل تحریم‌ها بیشترین پیشرفت‌ها را به ویژه در صنایع نظامی و علمی داشته است.

امام جمعه موقت کاشان با اشاره به اینکه دشمن هیچ غلطی نمی‌تواند بکند، اظهار داشت: دشمن اگر توان مقابله با جمهوری اسلامی را داشت تا کنون مملکت را شخم زده بود.

وی یادآور شد: دشمن طی ۴۰ سال گذشته تنها تهدید کرده و بار‌ها و بار‌ها گزینه‌های نظامی را مطرح کرده است، اما جرات نکرده دست از پا خطا کند و تنها امید دشمن، فضای مجازی و شایعه پراکنی در فضای مجازی است.

حجت الاسلام الاسلامی تبار ادامه داد: امروز دشمن از همه جهت خلع سلاح شده است و تنها سلاح دشمن و آخرین سلاح دشمن فضای مجازی است، اما دشمن نمی‌داند شکست خورده است و حرکت ملت ایران به سمت قله‌های موفقیت ادامه دارد.

به گفته وی اغتشاشات جمع خواهد شد و پرچم دین و انقلاب اسلامی را اهل بصیرت و انقلابی بر افراشته نگه خواهند داشت.

امام جمعه موقت کاشان گفت: دشمن به دنبال عصبانی کردن مردم و نیرو‌های انتظامی برای درگیری مسلحانه است تا طرحی را که در سوریه پیاده کردند در ایران تکرار کنند./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات