۰۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۴
کد خبر: ۷۲۴۴۸۹
آیت الله سبحانی:

شهادت طلبی و خدمات بسیج در این روزها برای همه روشن شده است

شهادت طلبی و خدمات بسیج در این روزها برای همه روشن شده است
حضرت آیت الله سبحانی گفت: بخشی از قوام نظام از بسیج است و این روزها شهادت نیروهای بسیجی و خدمات آن ها برای همه ما روشن شده است.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، حضرت آیت الله جعفر سبحانی از مراجع تقلید پیش از ظهر امروز در دیدار سردار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور، گفت: برای هر انقلاب نعمت هایی وجود دارد که نعمت اول آن نعمتی داخلی است زیرا انقلاب باید بتواند رضایت کسانی که به این نظام گرویده اند را تأمین کند.

وی افزود: رسول اکرم پس از ورود به مدینه توانست رضایت انصار را جلب کند و کسانی که در رأس این نظام قرار دارند باید بدانند لازم است رضایت مردمی را که 43 سال در همه لحظات همراهی کردند، حفظ کنند و گرفتاری ها را حل کنند زیرا مشکلات معیشتی است؛ ما می دانیم که نظام به دنبال حل مشکلات مردم است اما می دانیم کسانی هستند که به اندازه کافی کوشش نمی کنند.

این مرجع تقلید اظهار داشت: هر انقلاب باید توانی برای مقابله با دشمن خارجی داشته باشد زیرا لازم است یک قوام وجود داشته باشد که اجازه ندهد دشمن صدمه وارد کند؛ در اینجا ارتش، سپاه و بسیج هستند که طبق مصداق آیه «وَأَعِدّوا لَهُم مَا استَطَعتُم مِن قُوَّةٍ وَمِن رِباطِ الخَيلِ تُرهِبونَ بِهِ عَدُوَّ اللَّهِ» وجودشان ضروری است تا دشمن بترسد و ورود پیدا نکند؛ بسیج امروز همانگونه است که امام خمینی فرمود و آرزو می کرد کاش بسیجی باشد.

حضرت آیت الله سبحانی در پایان خاطرنشان کرد: مقداری از قوام نظام از بسیج است و این روزها شهادت نیروهای بسیجی و خدمات آن ها برای همه ما روشن شده است و از خداوند متعال حفظ نظام و قدرت بسیج را خواهان هستیم.

ارسال نظرات