۰۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۵
کد خبر: ۷۲۴۵۲۷
در همایش ملی «حوزویان بصیر» صورت گرفت؛

تجلیل از چهار بانوی طلبه بسیجی خانواده شهید

تجلیل از چهار بانوی طلبه بسیجی خانواده شهید
همایش ملی «حوزویان بصیر» با حضور اساتید و طلاب بسیجی جامعةالزهرا(س) و حوزه‌های علمیه خواهران و تجلیل از ۴ استاد بسیجی خانواده شهید برگزار شد.

به گزارش سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، همایش ملی «حوزویان بصیر» امروز با حضور مسئولان کشوری، اساتید، مبلغان و طلاب بسیجی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها و حوزه‌های علمیه خواهران سراسر کشور از سوی مرکز بسیج اساتید و نخبگان جامعةالزهرا سلام‌الله‌علیها در تالار بیداری اسلامی این مؤسسه علمی حوزوی برگزار شد.

در این همایش، حجت الاسلام والمسلمین عبدالله حاجی صادقی، نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران با اشاره به فتنه اخیر و اغتشاشات صورت گرفته، به تبیین وظیفه بانوان طلبه بسیجی در فتنه ها اشاره کرد و مهم ترین وظیفه بانوان را جهاد تبیین در این عرصه دانست.

در ادامه آقای سیدهادی سیدافقهی، کاردار سابق سفارت ایران در لبنان، به تبیین تقابل راهبرد آمریکا و جمهوری اسلامی ایران پرداخت و وضعیت و تعامل آمریکا با خاورمیانه را در سه لایه تعامل با کل دنیا، منطقه غرب آسیا و کشور جمهوری ایران توضیح داد.

در این مراسم، چهار نفر از اساتید بسیجی خانواده شهدا از جمله خانم دلشاد همسر شهید حجت‌الاسلام والمسلمین قبله، خانم یوسفیان همسر شهید دهقانی، خانم مؤمنی مادر شهید و خانم عطارزاده مادر شهید مورد تجلیل قرار گرفتند.

ارسال نظرات