۰۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۶
کد خبر: ۷۲۴۵۲۹

صنعت گیم و بازی رایانه‌ای هم به دنبال براندازی

صنعت گیم و بازی رایانه‌ای هم به دنبال براندازی
ناامیدی براندازان و معاندان انقلاب اسلامی طی دو ماه اخیر، باعث شده به انتشار فراخوان گیم جم «زن، زندگی، آزادی» رو بیاورند.

به گزارش سرویس فرهنگی و اجتماعی خبرگزاری رسا، جمعی از بازی‌سازان ایرانی به‌تازگی رویدادی را با عنوان گیم جم با موضوع «زن، زندگی، آزادی» طراحی کرده‌اند که فراخوانش طی روزهای گذشته منتشر شده است. این‌فعالیت معاندان و براندازان، نشان از ناامیدی آن‌ها در زمینه فعالیت در حوزه‌های مختلف براندازی دارد اما از طرف دیگر، در مواجهه با این‌اقدام ضدایرانی، هنوز واکنش مناسب و به‌موقعی را از متولیان امر و بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای شاهده نبوده‌ایم.

ناامیدی معاندان جمهوری اسلامی از توفیق در شاخه‌های مختلف انتشار دروغ و جنگ روانی با مردم ایران، باعث انتشار فراخوان مورد اشاره شده و حاکی از آن است که پیاده‌نظام دشمن که فارسی حرف می‌زنند و به‌ظاهر ایرانی‌اند، هنوز ناامید نیستند و چشم امید به حوزه بازی‌های رایانه‌ای دوخته‌اند.

شاید متولیان امور بازی‌های رایانه‌ای در کشور باید هشیاری بیشتری داشته باشند تا این‌رخنه را نیز برای دشمنان ایران و براندازان غیرقابل نفوذ کنند اما تجربه ثابت کرده چنین‌امری به‌طور کامل و صددرصد محقق نخواهد شد. بلکه باید سنگر خودی را تقویت و تثبیت کرد.

می‌توان منتظر ماند و دید چند درصد از اهالی صنعت گیم به این فراخوان معاندان انقلاب پاسخ مثبت می‌دهند. البته نقش مسئولان و متولیان امر هم بی‌تأثیر نیست و باید قدری بیش از گذشته به صنعت گیم به ویژه اهالی گیم توجه داشته باشند تا با حمایت‌ تلاش کنند نیروهای این‌گروه در صف دشمن قرار نگیرند و یا خود را به‌طور ناگهانی بین دشمنان نیابند.

ارسال نظرات