۰۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۷
کد خبر: ۷۲۴۶۰۹

فراخوان تسهیلات خدمت نظام وظیفه تخصصی ویژه دانش آموختگان برتر حوزوی

فراخوان تسهیلات خدمت نظام وظیفه تخصصی ویژه دانش آموختگان برتر حوزوی
فراخوان تسهیلات خدمت نظام‌ وظیفۀ تخصصی ویژۀ دانش‌آموختگان برتر حوزوی(طرح شهید صیاد شیرازی ویژۀ طلاب) اعلام شد.

به گزارش خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، بنیاد ملی نخبگان با هدف استفاده بهینه از فرصت خدمت نظام وظیفه برگزیدگان حوزوی داخل و خارج از کشور برای حل مسائل دستگاه های مختلف کشور و همچنین تسهیل شرایط خدمت آنان و بر اساس مجموعه فعالیتهای نخبگانی دانش آموختگان تسهیلات خدمت نظام وظیفه را به آنان اعطا می کند.

فراخوان تسهیلات خدمت نظام‌ وظیفۀ تخصصی ویژۀ دانش‌آموختگان برتر حوزوی (طرح شهید صیاد شیرازی ویژۀ طلاب) است که آغاز ثبت‌نام آن در سامانۀ سینا به نشانی Sina.bmn.ir و از تاریخ 5 آذرماه 1401 می باشد.

شرایط لازم برای بهره مندی از تحصیلات عبارتند از: اتمام سطح تحصیلی سه یا چهار، کسب حداقل چند امتیاز لازم از فعالیت های تبلیغی، کسب حداقل امتیاز لازم از سیر فعالیت‌های نخبگانی و تایید کارگروه تخصصی.

فرایند شرکت در این طرح نیز ثبت نام تکمیل مستندات لازم و ثبت درخواست متقاضیان در سامانه بنیاد ملی نخبگان، بررسی و راستی آزمایی پرونده متقاضیان از سوی مراکز حوزوی، ارزیابی و محاسبه امتیاز متقاضیان در کارگروه تخصصی ذیربط در بنیاد ملی نخبگان و معرفی واجدان شرایط به مرکز نخبگان و استعدادهای برتر نیروهای مسلح می باشد.

فراخوان تسهیلات خدمت نظام وظیفه تخصصی ویژه دانش آموختگان برتر حوزوی

ارسال نظرات