۰۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۱
کد خبر: ۷۲۴۷۰۶
مدیر حوزه علمیه لرستان تأکید کرد؛

ضرورت تقویت برنامه های فرهنگی و تبلیغی حوزه

ضرورت تقویت برنامه های فرهنگی و تبلیغی حوزه
حجت الاسلام عبداللهی با تاکید بر ضرورت تقویت برنامه های فرهنگی و تبلیغی تاکید کرد و گفت: خروجی حوزه باید اثرگذار و نتیجه بخش باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، حجت الاسلام احد عبداللهی، صبح امروز در اجلاسیه فصلی مدیران مدارس علمیه استان لرستان که در مرکز مدیریت حوزه علمیه برگزار شد، به رسالت حوزه در هدایت دینی جامعه اشاره کرد و گفت: امروز حوزه رسالت مهمی در عرصه جهاد تبیین بر دوش دارد.

مدیر حوزه علمیه لرستان با اشاره به جنگ رسانه ای دشمن افزود: جهاد تبیین راه مقابله با این توطئه امروز دشمن است.

وی با تاکید بر ضرورت تقویت برنامه های فرهنگی و تبلیغی تاکید کرد و گفت: خروجی حوزه باید اثرگذار و نتیجه بخش باشد.

حجت الاسلام عبداللهی در ادامه بر ضرورت توجه به مسائل آموزشی، تربیتی و صیانتی تاکید کرد و عنوان داشت: تقویت بنیه علمی طلاب ضرورتی انکار ناپذیر بوده و باید از فرصت ها و ظرفیت حوزه در این زمینه استفاده شود.

وی با اشاره به اهمیت و نقش وقف برای رفع مشکلات حوزه علمیه لرستان و تقویت زیرساخت ها گفت: بررسی مباحث وقف و منایع پایدار مدارس علمیه استان امری ضروری بوده و با همکاری مدیران در این زمینه باید اقدام شود.

مدیر حوزه علمیه لرستان در پایان به نقش پژوهش در رشد علمی و تبلیغی طلاب اشاره کرد و عنوان داشت: تربیت طلبه پژوهش محور هدف حوزه علمیه است.

وی به رونمایی از سامانه جامع رتبه بندی پژوهشی مدارس علمیه اشاره و خاطرنشان کرد: امید است روز به روز شاهد ارتقای برنامه ها و فعالیت پژوهشی طلاب در مدارس علمیه باشیم./۹۴۵۱/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات