۰۸ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۱
کد خبر: ۷۲۴۷۵۱
رئیس‌کل دادگستری خراسان شمالی:

امنیت پایدار از آثار و برکات انقلاب اسلامی است

امنیت پایدار از آثار و برکات انقلاب اسلامی است
حجت‌الاسلام براتی زاده گفت: امنیت پایدار از آثار و برکات انقلاب اسلامی است و باید قدر این مهم را بدانیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی،  حجت‌الاسلام رضا براتی، مدیرکل دادگستری خراسان شمالی، امروز در دیدار و گفت‌وگو با متهمان اغتشاشات اخیر، اظهار داشت: امنیتی که آلان وجود دارد به برکت خون شهیدان است.

وی افزود: در طی این سال‌ها شهیدان بسیاری برای ایجاد امنیت در جامعه جان خود را از دست دادند و ما را مدیون خود کردند؛ چراکه بدون هیچ چشمداشتی برای ما از جان خود گذشتند.

حجت‌الاسلام براتی زاده اضافه کرد: به خاطر خون شهیدانی که درراه امنیت ایران ریخته شده است ما باید حرمت این خون‌ها را نگه‌داشته و در جامعه ناامنی ایجاد نکنیم.

وی ادامه داد: در حقیقت کسی حق ایجاد ناامنی در جامعه اسلامی را ندارد و اگر کسی انتقاد یا اعتراضی دارد باید به جا و سنجیده و از مسیر قانونی بیان شود.

حجت‌الاسلام براتی زاده تصریح کرد: در جامعه اسلامی کسی حق ندارد که با آشوب و بلوا قوانین را زیر پا گذاشته و امنیت و آرامش جامعه را که سبب رشد و بالندگی و پیشرفت می‌شود از بین ببرد.

وی با اشاره به آثار و برکات امنیت پایدار در جامعه، خاطرنشان کرد: امنیت و آرامش سبب پیشرفت و توسعه جامعه در تمام حوزه‌های اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و فرهنگی شده و زمینه را برای حرکت به‌سوی آینده‌ای روشن فراهم می‌کند.

وی اغتشاشات اخیر را دسیسه و نقشه دشمن دانست و افزود: اغتشاشات اخیر برنامه و نقشه از پیش طراحی‌شده دشمنان بود و به ما نشان داد که آن‌ها چه کینه دیرینه‌ای علیه ملت ایران دارند.

حجت‌الاسلام براتی زاده اضافه کرد: در اغتشاشات اخیر اغتشاشگران با مدیریت دشمنان و رسانه‌های آن‌ها با ایجاد هیاهو و آشوب‌طلبی به اموال عمومی و بیت‌المال آسیب‌های فراوانی وارد کردند.

وی ادامه داد: اغتشاشگران در این اغتشاشات امنیت و آرامش جامعه را هدف قرار داده و به این طریق دشمنان ما را شادمان کردند.

حجت‌الاسلام براتی زاده اظهار داشت: در حقیقت حساب اغتشاشگران از افراد فریب‌خورده جداست اگر کسی که فریب‌خورده و در دادگاه وجدان خود واقف است که اشتباه کرده می‌تواند توبه کند.

وی افزود: البته فقط اظهار ندامت و پشیمانی کافی نیست؛ چراکه این‌ها باندانم کاری خود امنیت و آرامش کشور را به‌هم‌ریخته و به جامعه آسیب‌زده‌اند درنتیجه باید افزون بر توبه حسن نیت خود را نشان داده و گذشته خود را جبران کنند.

رئیس‌کل دادگستری خراسان شمالی گفت: جهت طرح دیدگاه‌ها، انتقادات و اعتراضات مبانی قانونی پیش‌بینی‌شده است و کسی حق ندارد به بهانه‌های گوناگون قانون اساسی و سایر قوانین موضوعه را زیر پا بگذارد./9314/

هادی رحیمی
ارسال نظرات