۰۸ آذر ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۸
کد خبر: ۷۲۴۷۶۸
نماینده ولی فقیه در کاشان:

حل مشکلات فرهنگی کشور در گرو توجه به آثار شهید مطهری است

حل مشکلات فرهنگی کشور در گرو توجه به آثار شهید مطهری است
اصفهان – حجت الاسلام والمسلمین حسینی حل مشکلات فرهنگی کشور را در گرو توجه به آثار شهید مطهری دانست و گفت: معلمان با استفاده از آثار شهید مطهری می‌توانند تاثیرگذار باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی دوشنبه شب در مراسم افتتاحیه طرح بینش مطهر که در دانشگاه فرهنگیان کاشان برگزار شد، به لزوم مطالعه کتاب‌های شهید مطهری تأکید کرد و گفت: آثار شهید مطهری مبنای فکری نظام جمهوری اسلامی ایران است.

وی با بیان اینکه هر ۶۰ جلد کتاب‌های شهید مطهری مبنای فکری نظام جمهوری اسلامی ایران است، افزود: از کتاب‌های شهید مطهری به عنوان نظریه اسلام استفاده می‌شود.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی با اشاره به اجرای سه طرح همزمان بینش مطهر، ولایت از آثار آیت الله مصباح یزدی و منظومه فکری رهبر معظم انقلاب در شهرستان کاشان، گفت: دانشگاه فرهنگیان کاشان ۲ طرح از این سه طرح را همزمان با حضور ۸۰ نفر برگزار می‌کند.

نماینده ولی فقیه در کاشان گفت: اجرای دو طرح بینش مطهر و طرح ولایت مانند یک واکسن قوی در برابر ویروس‌های خطرناک است.

به گفته وی حضور در طرح‌های سه گانه بینش مطهر، ولایت آثار از آیت الله مصباح یزدی و منظومه فکری رهبر معظم انقلاب در مرحله نخست به منزله واکسینه شدن در برابر هجوم شبهات است.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی گفت: حضور در این چهار طرح به مانند این است که یک دوره کامل معارف اسلام را خوانده باشید و با این کار دین خود را تقویت کرده اید.

وی پایه و اساس بی حجابی و نخواندن نماز و روزه نگرفتن را بی توجهی به اصول دین واعتقادات دانست و اظهار داشت: امروز بسیاری از مشکلات و معضلات جامعه عدم توجه جوانان و نسل جوان به اصول دین واعتقادات است.

نماینده ولی فقیه در کاشان حل مشکلات فرهنگی کشور را در گرو توجه به آثار شهید مطهری دانست و گفت: معلمان با استفاده از آثار شهید مطهری طی سال خدمت در آموزش و پرورش می‌توانند تاثیرگذار باشند.

وی با اشاره به درخواست‌های زیاد برای اعزام مبلغ دینی به خارج کشور گفت: مهمترین مجموعه‌ای که می‌تواند اسلام را بدون انحراف به دنیا معرفی کند آثار شهید مطهری است.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی بر حضور جدی در طرح‌های سه گانه بینش مطهر، ولایت و منظومه فکری رهبر معظم انقلاب تأکید کرد و افزود: با شرکت در این طرح‌ها دین خود را تقویت کنید تا دستاورد‌های این دوره را دانش آموزان در عمل از شما ببیند تا جهان از شعاع علم شما بهره‌مند شود./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات