۰۸ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۹
کد خبر: ۷۲۴۷۸۰
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران اعلام کرد؛

اجتماع بزرگ دختران انقلاب در ورزشگاه شهید شیرودی تهران برگزار می شود

اجتماع بزرگ دختران انقلاب در ورزشگاه شهید شیرودی تهران برگزار می شود
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی تهران گفت: اجتماع بزرگ مردمی دختران انقلاب روز پنجشنبه ۱۰ آذر ماه ساعت ۱۵ در ورزشگاه شهید شیرودی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری رسا در تهران، حجت الاسلام سید محسن محمودی رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران صبح سه شنبه ۸ آذر ماه با اعلام مطلب فوق در جمع خبرنگاران خاطر نشان کرد: به مناسبت میلاد با برکت حضرت زینب (س) بانوان و دختران تهرانی در یک حرکت مردمی در روز پنجشنبه ۱۰ آذر ماه ساعت ۱۵ در ورزشگاه شهید شیرودی تهران اجتماع خواهند کرد و این مناسبت بزرگ را جشن خواهند گرفت.

وی افزود: اجرای سخنرانی و مداحی ، تکریم خانواده های شهدا و اجرای سرود سلام فرمانده و رفیق شهیدم توسط جناب آقای ابوذر روحی از جمله برنامه های این مراسم است.

عضو شورای فرهنگ عمومی استان تهران با تشکر از تمامی دست اندرکاران این حرکت مردمی و انقلابی از بانوان همیشه در صحنه تهران دعوت کرد در این مراسم باشکوه شرکت نمایند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران همچنین با تبریک این روز به پرستاران عزیز خاطر نشان کرد: در این ایام در سراسر استان تهران تجمعات بانوان و دختران انقلاب و دیدار با پرستاران در مراکز درمانی برگزار می گردد.

حجت الاسلام محمودی گفت: زنان و دختران ایران اسلامی با تاسی به سیره اهلبیت عصمت و طهارت و حضرت زینب (س) پاسدار عفاف وحجاب بوده و مردم غیرتمند ما با تعظیم نسبت به نوامیس عفیفه و پاکدامن توطئه‌های شوم دشمن در تعرض به عفاف و حجاب را خنثی خواهند کرد.

ارسال نظرات