۰۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۸
کد خبر: ۷۲۴۸۵۶
حجت الاسلام والمسلمین طائب مطرح کرد؛

لزوم رسیدن به بازدارندگی در جنگ ترکیبی همانند جنگ سخت

لزوم رسیدن به بازدارندگی در جنگ ترکیبی همانند جنگ سخت
مشاور عالی فرمانده کل سپاه گفت: امروز با یک جنگ ترکیبی تمام عیار مواجه هستیم و فرض است و باید در جنگ ترکیبی همانند جنگ سخت به بازدارندگی برسیم.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین حسین طائب در همایش جهاد تبیین بسیج طلاب استان گلستان گفت: انقلاب اسلامی در شرایطی به پیروزی رسید که دنیا در یک دوقطبی محض قرار داشت ، یک قطب دنیا در احاطه بلوک شرق و قطب دیگر در اختیار بلوک غرب بود اما امام یک مدل حکمرانی دیگری را به دنیا ارائه کرد

رئیس سابق سازمان اطلاعات سپاه بیان کرد: انقلاب اسلامی بلوک غرب و شرق و سلطه گر و سلطه‌پذیری را کنار گذاشت، هویت انقلاب اسلامی یک منطق جدید حکم رانی‌ را ارائه می کند که  به دنبال ایجاد حرکت اسلام سیاسی در جهان است.

وی اظهار کرد: به فضل الهی با پیشرفت طی ۴۴ سال گذشته در اکثریت عرصه ها از یک کشور واردکننده محض به یک کشور صادرکننده فراورده های مختلف تبدیل شده ایم.

مشاور عالی فرمانده کل سپاه ابراز داشت: روزگاری در این کشور بیش از ۶ میلیارد دلار در سال صرف واردات بنزین میشد اما امروز بنزین را خودمان تولید میکنیم و با تکمیل پالایشگاه ستاره خلیج فارس به صادرکننده بنزین هم تبدیل خواهیم شد

حجت الاسلام والمسلمین طائب گفت: امروز آمریکایی ها درصدد ایجاد بی ثباتی در کشور هستند تا این حرکت پیشران و محرکی که با روی کار آمدن دولت جدید در کشور شکل گرفته را زمین بزنند و مسئولین را از انجام امورات اصلی خود غافل کنند.

وی اظهار کرد: در سند امنیت ملی آمریکا که به صورت عمومی منتشر می شو ، صراحتا قید شده که رقبای ما چین، روسیه و کشورهایی هستند که دموکراسی غرب را تضعیف کرده و مدل جدیدی از حکمرانی را به دنیا ارائه کرده اند که مهم‌ترین آنها ایران است.

مشاور عالی فرمانده کل سپاه تصریح کرد: آنها پایان سال ۲۰۳۰ را فرصت مهار این چالش می دانند و جنگ اوکراین با روسیه، تنش تایوان با چین و اغتشاشات خیابانی در ایران را برای همین شروع کردند

وی  با بیان اینکه اغتشاشات اخیر فقط با هدف بی ثباتی کشور رقم خورد،  افزود: سرویس های اطلاعاتی آمریکا اعلام کردند که ما در این قائله با شکست مواجه شدیم.

مشاور عالی فرمانده کل سپاه بیان کرد: در اتفاقات اخیر باید با هنر جهاد تبیین به شبهات مردم پاسخ داد و ضروری است از مسئولان پیگیری شود که مطالبات رهبر معظم انقلاب محقق کنند.

حجت الاسلام والمسلمین طائب در پایان سخنانش ابراز داشت: امروز با یک جنگ ترکیبی تمام عیار مواجه هستیم و فرض است و باید در جنگ ترکیبی همانند جنگ سخت به بازدارندگی برسیم.

ارسال نظرات