۱۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۵
کد خبر: ۷۲۴۹۵۴
آیت الله سعیدی:

دشمنان آرزوی تسلط بر ایران را به گور خواهند برد

دشمنان آرزوی تسلط بر ایران را به گور خواهند برد
امام جمعه قم گفت: مردم با صبر، بصیرت و هوشیاری خود دشمنان نظام را ناامید کرده اند و دشمنان ما بدانند که آرزوی تسلط بر این ملت را به گور خواهند برد.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، آیت الله سید محمد سعیدی خطیب نماز جمعه قم در نماز عبادی سیاسی این هفته شهر بانوی کرامت با اشاره به اینکه قیام عاشورا و زینبی الگو گرفته از مکتب فاطمی است، گفت: حضرت زهرا (س) اسوه انسان کامل در همه زمان ها و مکان ها هستند و ایشان الگوی تمدنی راستین برای همه مردم بخصوص برای بانوان و سبک زندگی مومنانه هستند.

وی افزود: ملت ایران با الگو گیری از جهاد فاطمی و قیام عاشورایی مصمم است تا قیام حضرت حجت (عج) در راه انقلاب بماند و تا پای جان از آن حمایت کند لذا از این ملت برای این ایستادگی، احیاء شعائر و روحیه ایمان، معنویت و همدلی تقدیر و تشکر می کنیم و مسئولان برای خدمت  بیشتر به این مردم باید تلاش کنند.

امام جمعه قم با بیان اینکه ملت ایران در تمام دنیا و در بین تمام ملل بی نظیر هستند، تصریح کرد: این مردم با صبر، بصیرت و هوشیاری خود دشمنان نظام را ناامید کرده اند و این خود به نوعی عبادت است و دشمنان ما بدانند که آرزوی تسلط بر این ملت را به گور خواهند برد.

تولیت آستان مقدس حضرت معصومه (س) با ابراز اینکه دانشجویان امروز موذنان جامعه می باشند، خاطرنشان کرد: 16 آذر را گرامی میدارم و دانشجویان بدانند که آینده این نظام و ایجاد تمدن نوین اسلامی برعهده شما است و این وظیفه سنگینی می باشد که برعهده شما موذنان این نظام گذارده شده است.

نماینده ولی فقیه در استان قم در ادامه خطبه دوم اظهار کرد: تشکر واقعی مسئولان از ملت، کنترل تورم، ایجاد اشتغال پایدار و ثبات بخشی به ارزش پول ملی است.

آیت الله سعیدی عنوان کرد: از استاندار محترم برای پاسداشت حجاب و عفاف نیز کمال تشکر را دارم و مدیران دیگر و خانواده ها نیز از این میراث ارزشمند یعنی حجاب پاسداری کنند.

وی در خطبه اول با اشاره به اینکه یکی از شاخصه های تقوا، تقوای مالی است، ابراز کرد: خداوند در قرآن آنگاه که تقوا و شاخصه های آن را بیان می کند از جمله موارد را تقوای در مال برشمرده و مومنین را به تقوای مالی سفارش کرده است.

آیت الله سعیدی با بیان اینکه انسان مومن به سوی خدا در حال حرکت است، عنوان کرد: انا لله و انا الیه راجعون یک دیدگاه و یک راه و مکتب برای انسان های مومن می باشد اما منافقان هیگچاه از رسول و خدا راضی نمی شوند چرا که مقیاس سنجش آنها تنها منفعت مالی است.

ارسال نظرات