۱۲ آذر ۱۴۰۱ - ۰۷:۴۴
کد خبر: ۷۲۴۹۷۱

مراسم عمامه گذاری ۱۵۰ نفر از طلاب حوزه علمیه خراسان برگزار شد

مراسم عمامه گذاری ۱۵۰ نفر از طلاب حوزه علمیه خراسان برگزار شد
خراسان رضوی - مراسم عمامه گذاری ۱۵۰ نفر از طلاب حوزه علمیه خراسان در مدرسه علمیه عالی نواب و در چند شهرستان برگزار شد.
به گزارش خبرنگار  خبرگزاری رسا خراسان، همزمان با سالروز میلاد حضرت زینب کبری(س) و روز پرستار، مراسم عمامه گذاری ۱۵۰ نفر از طلاب این حوزه در مدرسه علمیه عالی نواب و نیز در مراکز استانی برگزار شد.

بنا بر این گزارش، طلاب جوان سطوح مختلف این حوزه، به دست دبیر و اعضای شورای عالی و مدیر حوزه علمیه خراسان و نیز علمای حاضر در جلسه معمم شدند و ایشان با دعای توفیق خدمت برای این طلاب در راستای تبلیغ دین و گسترش معارف اسلامی از آنان خواستند در عرصه‌های علمی و اخلاقی کوشا باشند.

مدیحه سرایی مداح اهل بیت(ع) در وصف حضرت زینب کبری(س)، سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین فرحزاد، خطیب کشوری به همراه خیر مقدم معاون فرهنگی تبلیغی حوزه علمیه خراسان از دیگر برنامه های این مراسم بود.

همچنین قرائت مرام نامه طلبگی نیز در این مراسم انجام شد که در بخشی از آن آمده است: پیمان می بندم که در جهت تقویت اسلام عزیز و نظام مقدس برآمده از آن تا آخرین نفس و قطره خون تلاش کنم و همواره ملتزم به فرمان ولی فقیه که ولایتش استمرار ولایت انبیای عظام و ائمه اطهار علیهم السلام است باشم تا سربازی وفادار برای انقلاب اسلامی تا برپایی تمدن بزرگ آن باشم.

در پایان مراسم عمامه گذاری نیز طلاب حوزه علمیه خراسان، روز به یاد ماندنی تلبس خود به لباس مقدس و پرمسئولیت روحانیت را همراه با خانواده در قاب تصویر ثبت کردند./933/

جواد رستمی
ارسال نظرات