۱۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۸
کد خبر: ۷۲۴۹۹۵
به همت دبیرخانه هماهنگی گروه‌های جهادی حوزه‌؛

فراخوان آثار تخصصی و هنری چهارمین «جشنواره ملی جهادگران» اعلام شد

فراخوان آثار تخصصی و هنری چهارمین «جشنواره ملی جهادگران» اعلام شد
چهارمین «جشنواره ملی جهادگران» ویژه طلاب و دانشجویان جهادگر با هدف گردهمایی و هم افزایی اجزای نوآور و موثر زیست بوم حرکت­ های جهادی اعلام شد.

به گزارش خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، به همت دبیرخانه هماهنگی گروه‌های جهادی مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه، چهارمین «جشنواره ملی جهادگران» ویژه طلاب و دانشجویان جهادگر با هدف گردهمایی و هم افزایی اجزای نوآور و موثر زیست بوم حرکت­ های جهادی اعلام شد.

محورها و موضوعات شرکت در این جشنواره در بخش تخصصی شامل: گسترش گفتمان جهادی در بین آحاد مردم، شناسایی و به کارگیری ظرفیت‌های مردمی، ایجاد تشکیلات جهادی موفق و پایدار، پیشرفت منطقه ای و یا حل مسائل مناطق کم برخوردار است و در بخش هنری و ادبی شامل: بازنمایی فعالیت گروه‌های جهادی در قالب‌های عکس، مستند، نماهنگ، شعر(کلاسیک)، داستان کوتاه و خاطره می باشد.

علاقه مندان برای شرکت در این چشنواره می توانند تا ۳۰ آذرماه 1401 آثار خود را به این جشنواره ارسال کنند.

جشنواره ملی جهادگران در دو بخش تخصصی و هنری فراخوان خود را طراحی نموده تا فعالین، صاحب نظران و کارشناسان و جهادگران فعال در حوزه محرومیت‌­زدایی بتوانند ایده ها، آثار و دستاوردهای خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال نمایند. به صاحبان آثار در طول بازه فراخوان مشاوره ­های عمومی، تخصصی و کاربردی داده خواهد شد و بعد از بازه فراخوان آثار، توسط اساتید تخصصی مورد داوری قرار خواهند گرفت و آثار برگزیده به دو صورت ارایه جمعی و ارایه پوستر در برنامه اختتامیه جشنواره قابلیت ارایه به مخاطبین را خواهند داشت.

چهارمین «جشنواره ملی جهادگران» برگزار می شود

ارسال نظرات