۱۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۸
کد خبر: ۷۲۵۰۰۳
عضو شورای استانی حوزه علمیه خراسان شمالی:

طراح اغتشاشات اخیر آمریکا بود

طراح اغتشاشات اخیر آمریکا بود
حجت‌الاسلام نجفی زاده گفت: در تمام مشکلات و فتنه‌ها همیشه رد پای دشمن خارجی دیده می‌شود و طراح اغتشاشات اخیر هم آمریکا بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی،حجت‌الاسلام محمد نجفی زاده، عضو شورای استانی حوزه علمیه خراسان شمالی،امروز، در جمع طلاب و روحانیون استان، اظهار داشت: بازخوانی سیر تاریخی اغتشاش‌ها و شرارت‌های خیابانی پس از انقلاب اسلامی به‌ویژه در دوره زعامت رهبر معظم انقلاب نشان می‌دهند که همه آن‌ها با مداخله بیرونی صورت گرفته است.

وی افزود: اغتشاشات اخیر هم با طراحی آمریکا و پشتیبانی اطلاعاتی و مالی برخی کشورهای معاند و مخالف با انقلاب اسلامی و عملگی منافقین، ضدانقلاب و اراذل‌واوباش صورت گرفته است.

حجت‌الاسلام نجفی زاده اضافه کرد: در اغتشاش و شرارت‌های اخیر دشمنان ابتدا با اغوا، فریب روانی و رسانه‌ای برخی از مردم را با خود همراه کرده و آن‌ها را کف خیابان آوردند.

وی ادامه داد: اما درنهایت با افشاء چهره پلید آن‌ها و شناخته شدنشان از سوی مردم و جدا شدن مردم از آن‌ها، دست به خشونت عریان علیه مقدسات، اموال و جان همین مردم زده‌اند.

حجت‌الاسلام نجفی زاده تصریح کرد: در مقابل، سبک مدیریت داهیانه رهبر معظم انقلاب نیز در این‌گونه حوادث بسیار آموزنده است. ایشان در این فتنه‌ها همواره فتنه و بحران را شناخته و با تبیین صحیح توانسته‌اند ابتدا صف مردم را از فتنه گران جدا سازند و سپس به‌صورت قاطع با اغتشاشگران برخورد نمایند.

وی خاطرنشان کرد: در واقع ایشان ضمن اعتقاد به بررسی مشکلات مردم و توجه به حل ریشه‌ای آن‌ها و تأکید بر اینکه باید زمینه‌ها و زخم‌ها را درمان کرد، در مقابل آشوبگران ایستاده‌اند.

حجت‌الاسلام نجفی زاده اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب در مقابل آشوبگران به‌ویژه آن‌هایی که به تحریک صحنه‌گردانان بیرونی به کف خیابان آمده و خواسته‌اند از درد و زخم‌های مردم و جامعه سوءاستفاده و بر محمل نیازهای مردم موج‌سواری کنند، ایستاده و دستور برخورد با مزدوران جبهه استکبار و ضدانقلاب را داده‌اند.

عضو شورای استانی حوزه علمیه خراسان شمالی گفت: در فتنه ارتجاعی اخیر هم که با شعار التقاطی و مغالطه‌ای «زن، زندگی، آزادی» همراه بود ایشان از همین تدبیر حکیمانه استفاده کردند./9314/

هادی رحیمی
ارسال نظرات