۱۴ آذر ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۹
کد خبر: ۷۲۵۱۳۷
نماینده ولی فقیه در کاشان:

تنها وظیفه ما در این برهه از زمان تبعیت از رهبر معظم انقلاب است

تنها وظیفه ما در این برهه از زمان تبعیت از رهبر معظم انقلاب است
اصفهان– حجت الاسلام والمسلمین حسینی با اشاره به لزوم اهتمام همگان به جهاد تبیین گفت: تنها وظیفه ما در این برهه از زمان تبعیت از رهبر معظم انقلاب است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی یکشنبه شب حسینی در جمع نمازگزاران مسجد پنج تن فین، گفت: پاسداری از انقلابی که با خون شهدا، مجاهدت امام و ملت به ما رسیده است وظیفه همگانی است.

وی از امامزاده علی ابن امام محمد باقر(ع) به عنوان ولی فقیه آن زمان نام برد و افزود: چون علی ابن باقر(ع) اقامه نماز جمعه در کاشان و تبلیغ دین و تفسیر قرآن و احادیث داشت بنی امیه از تشکیل یک حکومت دینی در این منطقه کاشان احساس خطر کرد و او را به شهادت رساند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی افزود: اگر مردم فین کاشان بعد از هزار و سیصد سال در سالگرد شهادت این امامزاده واجب التعظیم عزاداری می‌کنند نشانه این است که ولایت را تنها نگذاشتند.

وی تأکید کرد: شما همان ولایت پذیری که نسبت به فرزند امام باقر(ع) داشتید امروز باید به رهبر معظم انقلاب که نماینده امام زمان(عج) است داشته باشید.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی تبعیت از نماینده امام باقر(ع) را تبعیت از امام باقر(ع) دانست و گفت: امروز نیز تبعیت از رهبر معظم انقلاب تبعیت از امام زمان(عج) است.

نماینده ولی فقیه در کاشان با اشاره به اینکه حجاب حضرت زینب(س) برای همه ما یک الگوی تمام عیار است، افزود: حجاب و بصیرت حضرت زینب برای همه زنان مسلمان الگو است.

وی با بیان اینکه اگر انسان توانایی ترک گناهی را داشته باشد و از ارتکاب به گناه خودداری کند خداوند طعم ایمان و عبادت به او خواهد چشانید، گفت: ترک گناه سبب می‌شود تا خداوند انسان را به مقامات بالا برساند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی یادآور شد: امام خمینی(ره) در ارتباط با ادامه دشمنی با انقلاب اسلامی می‌فرماید، تشکیل حکومت اسلامی با ما است، تضمین و حفظ آن تا رسیدن این پرچم به دست صاحب اصلی اش امام زمان(عج) با خدا است.

به گفته وی تنها وظیفه ما در این برهه از زمان تبعیت از رهبر معظم انقلاب اسلامی است.

نماینده ولی فقیه در کاشان همچنین به پشت پرده اغتشاشات اخیر اشاره کرد و طراح اغتشاشات و آشوب‌های اخیر را اسرائیل دانست و اظهار داشت: دشمن به صورت علنی اعلام کرد اگر نتواند جمهوری اسلامی ایران را با جنگ و تحریم و داعش نابود کند با تمام توان به آن ضربه خواهد زد.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی هوشیاری نیرو‌های اطلاعاتی و امنیتی و هدایت‌های رهبر معظم انقلاب را سبب خنثی کردن توطئه‌های دشمن دانست و افزود: امروز نسبت به وظیفه تبیینی خود در مدارس و مساجد و رفع شبهات نباید غافل بود./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات