۱۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۵
کد خبر: ۷۲۵۱۹۷
استاد حوزه علمیه خواهران لرستان:

نهادینه سازی فرهنگ حجاب و عفاف خنثی کننده توطئه های فرهنگی دشمن است

نهادینه سازی فرهنگ حجاب و عفاف خنثی کننده توطئه های فرهنگی دشمن است
سیف با بیان اینکه ترویج فرهنگ عفاف و حجاب خنثی کننده توطئه دشمنان است، گفت: بیان آثار و برکات حجاب لازمه نهادینه سازی این مهم است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، مژگان سیف در کارگاه حجاب و عفاف در جمع خواهران طلبه مدرسه علمیه نجمیه(س) ازنا، گفت: تبیین و ترویج فرهنگ حجاب و عفاف لازمه نهادینه سازی ارزش ها و مقابله با ضدارزش ها است.

استاد حوزه علمیه خواهران لرستان به رسالت تبلیغی طلاب مبلغ اشاره کرد و افزود: در عرصه تبلیغ خواهران طلبه باید به بایسته های تبلیغی و مخاطب خود توجه داشته باشند.

وی با بیان اینکه باید از هر فرصتی برای تبلیغ، تبیین و تشریح برکات عفاف و حجاب در جامعه استفاده شود، عنوان کرد: طلاب مبلغ پرچمداران صیانت از حریم خانواده و فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه هستند.

سیف با تاکید بر ضرورت ارتقای سطح علمی و تبلیغی برای انجام تبلیغی اثرگذار در جامعه گفت: بیان آثار و برکات حجاب در زندگی فردی و اجتماعی امری مهم برای مقابله با هجمه های فرهنگی است‌.

وی با بیان اینکه موفقیت در عرصه تبلیغ نیازمند تلاش و پشتکار، صبر و بردباری و همت جهادی و انقلابی است، اظهار کرد: نوع برخورد با مخاطب در عرصه تبلیغ ابزاری اثرگذار خواهد بود.

استاد مدرسه علمیه نجمیه(س) ازنا یا اشاره به اینکه امروز دشمن حجاب و عفاف و بانوان جامعه را هدف قرار داده تا به اصل نظام ضربه بزند، گفت: دشمن به دنبال رواج بی بند و باری و کمرنگ کردن ارزش ها است.

وی بر ضرورت انجام تبلیغی مستمر و اثرگذار تاکید کرد و گفت: برای مقابله با هجمه‌های فرهنگی دشمن تبلیغ باید هدفمند و مستمر باشد و از ظرفیت های فضای مجازی به خوبی استفاده شود.

سیف تاکید کرد: بیان آثار و برکات فردی و اجتماعی عفاف و حجاب در جامعه به ویژه بین نسل امروز امری مهم و موثر برای نهادینه سازی این فرهنگ و تحکیم بنیان خانواده ها است./۹۴۵۱/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات