۱۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۷
کد خبر: ۷۲۵۲۳۵
امام جمعه الیگودرز:

نوجوانان و جوانان در برابر توطئه های جنگ رسانه ای دشمن هوشیار باشند

نوجوانان و جوانان در برابر توطئه های جنگ رسانه ای دشمن هوشیار باشند
حجت الاسلام سرلک با اشاره به تلاش دشمن در جنگ رسانه ای امروز برای به گمراهی کشاندن نسل جوان و نوجوان گفت: باید در برابر این دسیسه های دشمن آگاه بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، حجت الاسلام مهدی سرلک، ظهر امروز با حضور در کلاس درس دانش آموزان دبستان دخترانه فاطمیه(س) الیگودرز گفت: دانش آموزان سرمایه های این مملکت هستند و با تلاش و کوشش باید برای رسیدن به رشد علمی و اخلاقی گام بردارند.

امام جمعه الیگودرز افزود: دوران نوجوانی به عنوان سکوی پرواز به سوی قله های سعادت و موفقیت بوده و باید از این فرصت ناب و طلایی به خوبی بهره مند شد.

وی عنوان کرد: تهذیب، تحصیل و ورزش سه توصیه مؤکد رهبر معظم انقلاب اسلامی به همه نوجوانان و جوانان که باید مورد توجه ویژه قرار گیردد.

حجت الاسلام سرلک عنوان کرد: انسانی که قدر گوهر وجود و ارزش طلایی خود را بداند، حتما خود را در صدف عفاف و ویترین حجاب قرار می دهد. 

وی با اشاره به توطئه های دشمن در جنگ رسانه ای و اینکه نسل جوان و نوجوان را هدف قرار داده است، گفت: نسل امروز باید در برابر این دسیسه های فرهنگی دشمن هوشیار باشند.

امام جمعه الیگودرز با اشاره به اینکه دشمن می خواهد نسل امروز از انقلاب فاصله بگیرند، خاطرنشان کرد: نسل انقلابی امروز به عنوان آینده سازان این مملکت باید در برابر توطئه دشمن آگاه باشند.

وی حجاب و عفاف را ارزش خواند و گفت: رعایت حجاب و پاسداری از مرزهای عفت و حیا از ضروریات دین اسلام است و امری مهم در تحکیم بنیان خانواده است./9451/  

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات