۱۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۳
کد خبر: ۷۲۵۲۳۷
امام جمعه پلدختر:

دشمن می خواهد پیشرفت های ایران اسلامی را وارونه جلوه دهد

دشمن می خواهد پیشرفت های ایران اسلامی را وارونه جلوه دهد
حجت الاسلام موسوی با اشاره به تلاش دشمن برای وارونه جلوه دادن پیشرفت های ایران اسلامی، گفت: هدف دشمن گمراهی نسل امروز و جلوگیری از این پیشرفت ها است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، حجت الاسلام سید محسن موسوی، ظهر امروز در نشست صمیمی با دانش آموزان مدرسه شبانه روزی عشایری شهید شکارچی پلدختر به نقش دشمن در جنگ ترکیبی علیه نظام و مردم اشاره کرد و گفت: هدف دشمن ضربه زدن به اصل نظام و انقلاب است.

امام جمعه پلدختر اظهار داشت: دشمن به واسطه رسانه های کذاب و معاند خود مانند بی بی سی فارسی و اینترنشنال سعودی جهت وارونه جلوه دادن پیشرفت های جمهوری اسلامی ایران از هیچ کوششی دریغ نمی ورزد.

وی خاطرنشان کرد: تلاش دشمن تا آنجایی پیش رفت که تأثیرمنفی خود را در ورزش و مسابقات جهانی و حواشی درست کردن برای تضعیف روحیه تیم ملی فوتبال ایران بکار بست.

حجت الاسلام موسوی عنوان داشت: دشمن به دنبال کمرنگ کردن ارزش ها و رواج بی بند باری در جامعه اسلامی است و در جامعه امروز با در پیش گرفتن توطئه های فرهنگ و رسانه ای می خواهد نسل امروز را گمراه کند.

وی ادامه داد: جوانان انقلابی ایران اسلامی همواره با حضور به موقع در صحنه های انقلاب پایبندی خود را نسبت به انقلاب و آرمان ها، ولایت و رهبری به تصویر کشانده اند.

امام جمعه پلدختر اظهار کرد: این بصیرت و هوشیاری نسل جوان و نوجوان خنثی کننده توطئه های امروز دشمن در جنگ رسانه ای بود و همواره باید نسبت به طرح دسیسه های مختلف از سوی دشمن هوشیار بود./9451/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات