۱۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۶
کد خبر: ۷۲۵۲۶۰
وزارت اطلاعات:

دستگیری ۱۰ نفر و متلاشی شدن هسته‌های عملیاتی وابسته به منافقین

دستگیری ۱۰ نفر و متلاشی شدن هسته‌های عملیاتی وابسته به منافقین
وزارت اطلاعات اعلام کرد: چند هستۀ عملیاتی وابسته به گروهک تروریستی منافقین توسط سربازان گمنام امام زمان(عج) شناسایی و متلاشی شدند.

به استحضار ملّت شریف ایران می‌رساند با الطاف الهی و عنایات اهل‌بیت عصمت و طهارت (علیهم السلام)، سربازان گمنام امام زمان(عج) موفق شدند چند هستۀ عملیاتی وابسته به گروهک تروریستی منافقین را شناسایی و متلاشی نمایند. هسته‌های مزبور با انجام اقدامات تروریستی و خمپاره‌زنی‌های متعدد علیه مراکز اداری، نظامی، انتظامی و مسکونی، ضمن وارد کردن خسارت‌هایی، به فضای رعب و ناامنی نیز دامن می‌زدند.

پس از ردیابی و شناسایی هسته‌های خرابکار، سلسله عملیات هماهنگی در استان‌های تهران، اصفهان و کردستان صورت گرفت و منجر به بازداشت 10 عنصر عملیاتی و پشتیبانی منافقین شد.

اعضای این هسته‌ها در عملیات‌های متعدّد تروریستی به پرتاب نارنجک دست‌ساز در تجمعات مردمی و حملات خمپاره‌ای به مراکز فوق‌الاشاره پرداخته بودند و در حال طرّاحی اقدامات به‌مراتب شدیدتری بودند.

تمام فعالیت‌های تروریستی یادشده با هدایت مستقیم مقر اروپایی گروهک تروریستی منافقین واقع در کشور آلبانی صورت گرفته و در عملیات‌ها حتی از عناصر سابقه‌دار و قدیمی گروهک منافقین که در دهه 60 مورد عفو و تخفیف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران قرار گرفته بودند استفاده شده است.

همراه با دستگیری اعضای این شبکه، تمامی اقلام و تسلیحات و ادوات عملیات تروریستی همچون خمپاره، نارنجک، مواد و تجهیزات ساخت نارنجک دست‌ساز، سلاح کمری و کوکتل‌مولوتوف، کشف و ضبط شد.

جان‌برکفان گمنام ایران اسلامی ضمن تجدید عهد با ملّت شریف ایران اعلام می‌نمایند که مقابله با تروریسم را تا انهدام کامل آن‌ها و با قدرت ادامه خواهند داد و طبیعتاً در میدان جنگ با تروریسم غدّار خون‌آشام، حامیان و پشتیبانان تروریست‌ها منفعتی نخواهند داشت.

احسان قنبری نسب
ارسال نظرات