۱۷ آذر ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۹
کد خبر: ۷۲۵۳۶۱
امام جمعه اهل سنت شهرستان ثلاث باباجانی عنوان کرد؛

گروهک های تکفیری؛ نائبان دشمن در جنگ با اسلام

گروهک های تکفیری؛ نائبان دشمن در جنگ با اسلام
کرمانشاه ـ ماموستا شیخی گفت: در نیمه دوم قرن بیستم فرقه های ضاله در جهان اسلام رشد سریع تری به خود گرفت و هدف از این امر دشمنان، داشتن گروه های نیابتی در بین مسلمین بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، ماموستا احمد شیخی در نشست با جمعی از طلاب و دانشجویان شهرستان ثلاث باباجانی اظهار داشت: از ابتدای قرن بیستم به تدریج شاهد ایجاد گروه ها و فرقه هایی منحرف و ضاله در جهان اسلام توسط استکبار و استعمار بودیم.

امام جمعه شهرستان ثلاث باباجانی گفت: انگلیسی ها برای غارت بیشتر، راحت تر و بی دردسر ثروت کشورهای اسلامی بهترین راه را ایجاد چند صدایی در بین مسلمین می دانستند به همین منظور با مهره هایی که در بین جهان اسلام و سران اسلامی داشتند زمینه ای را برای ایجاد انحراف در دین اسلام مهیا کردند.

این عالم اهل سنت عنوان کرد: در نیمه دوم قرن بیستم فرقه های ضاله در جهان اسلام رشد سریع تری به خود گرفت و هدف از این امر دشمنان، داشتن گروه های نیابتی در بین مسلمین بود.

ماموستا شیخی ادامه داد: نهایتا با ورود به قرن بیست و یکم شاهد ایجاد گروه های به ظاهر اسلامی بودیم، گروه هایی که تنها نقش آنها ایجاد فتنه در بین مسلمین و خدمت به منافع استعماری غربی بود.

امام جمعه شهرستان ثلاث باباجانی گفت: آخرین و شاید یکی از بزرگترین این گروهک های تروریستی که به نام اسلام دست به هر جنایتی می زدند، گروه های القاعده و داعش بودند که با اعمال خود چهره ای کامل عکس از اسلام به جهانیان معرفی کردند و باید اذعان کرد که در این ماموریت خود نیز تا حد زیادی موفق بودند.

ماموستا شیخی عنوان کرد: البته برای ایجاد این گروهک های تروریستی و مسلح، مستکبرین و دشمنان جهان اسلام نیازمند استحاله فکری جوانان مسلمان بودند، به همین منظور مدارس بسیاری برای تربیت تروریست ها در کشورهای اسلامی با هزینه های خود و حمایت های سرویس جاسوسی خویش تاسیس کردند.

وی افزود: این مدارس شبانه روزی کودکان کم سن و سال مسلمان را تحت فشرده ترین آموزش های عقیدتی خویش قرار می دهند و بعد از مدت زمانی که فکر و عقیده کودک کاملا در مسیر نیایت پلید این جریانات قرار گرفت، آنها را تبدیل به ماشین قتل و عام مردم می کنند، لذا همه ما باید مواظب باشیم که در دام این تفکرات و جریانات اسلام ستیز که کاری جز ضربه زدن به این دین رحمانی ندارند، نیفتیم، لذا در این میان نقش علمای دینی در تبیین واقعیت ها بسیار مهم است./1400/

ارسال نظرات