۱۸ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۶
کد خبر: ۷۲۵۴۰۹

مراسم گرم دانشجویی در یک روز سرد پاییزی

مراسم گرم دانشجویی در یک روز سرد پاییزی
خراسان رضوی - از تیتر معلوم می شود که این صرفا یک خبر خشک و بی روح نیست بلکه حاشیه نگاری از مراسم گرم و زیبای روز دانشجو در دانشگاه علوم اسلامی رضوی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان رضوی،  روز دانشجو همیشه متفاوت از دیگر ایام سال است و اینجا یعنی دانشگاه علوم اسلامی رضوی نیز امروز چنین بود.

استقبال طلاب و دانشجویان دانشگاه رضوی گرما بخش مراسمی به نام دانشجو بود که یادگاری از بصیرت این قشر در تاریخ ایران در مقابله و مبارزه سرخ با ظلم و استکبار است.

شیرینی این روز ما را بر آن داشت تا به حاشیه نگاری پرداخته و گرمای حضور دانشجویان، استادان و مسولان دانشگاه را در یک روز سرد پائیزی رسانه ای کنیم. ساعت 12 ظهر بود که همه به سمت سالن شهید سلیمانی در ساختمان شماره یک دانشگاه واقع در حرم مطهر رضوی روان بودند سرپرست محترم دانشگاه، حجت الاسلام والمسلمین امامی به همراه معاون فرهنگی دانشجویی، حجت الاسلام فقیه اسفندیاری حضور فعالی از ابتدای مراسم داشتند. سرپرست دانشگاه صندلی ابتدایی درب ورودی سالن را برای نشستن انتخاب کرد و به محض ورود هر یک از دانشجویان ضمن احترام خوش آمد می گفت که این یکی از زیبایی های مراسم امروز بود.

دقایقی نگذشته بود که سالن از حضور دانشجویان برادر و خواهر پر شد و حالا نوبت نیم طبقه بالا بود که مفتخر به حضور دانشجویان باشد. از همان ابتدا میشد حدس زد که مراسم خوبی در پیش است.

قرائت قرآن یکی از دانشجویان بار معنوی مراسم را افزون و حال مستمعین را خوش کرد و در ادامه پس از قرائت دسته جمعی سرود دوست داشتنی جمهوری اسلامی ایران و صلوات خاصه بود که مجری از سرپرست محترم دانشگاه برای خوش آمدگوئی دعوت کرد.

دکتر امامی در جایگاه مجری حاضر و به حضار و مهمانان خوش آمد گفت تا پس از آن دکتر رضازاده به عنوان تحلیل گر سیاسی در این مراسم سخنرانی کند. صحبت ها و روشنگری های سخنران مراسم به درازا کشید اما از آنجایی که برای همگان جالب و جذاب بود ادامه پیدا کرد تا جایی که زمان مراسم رو به پایان شد و تصمیم بر برگزاری مراسم تقدیر از دانشجویان برتر در سه سطح کارشناسی، ارشد و دکتری حسن ختام مراسم روز دانشجوی دانشگاه شد.

دکتری طالبی رییس سازمان علمی فرهنگی آستان قدس رضوی که مهمان ویژه این مراسم بود در کنار دکتر رضازاده سخنران مراسم، حجت الاسلام روشن ضمیر، معاون پژوهش دانشگاه و حجت الاسلام دلبری به نمایندگی از استادان و اعضای هیئت علمی دانشگاه در کنار سرپرست دانشگاه در جایگاه قرار گرفتند تا یک به یک از دانشجویان ممتاز تقدیر کنند.

مراسم به اینجا ختم نشد بلکه حضور دکتر طالبی، دکتر امامی سرپرست و معاونان دانشگاه در سلف و قرار گرفتن در یک صف همچون دانشجویان از دیگر زیبایی های گرمابخش مراسم بود که قابل وصف نیست.

این گذر زمان چند ساعته و همراهی مسولان و دانشجویان می تواند پله ای مستحکم برای پیشرفت دانشگاه و همدلی در مسیر رسیدن به ترقی بیشتر و رشد علمی، فرهنگی طلاب و دانشجویان شود که ان شاءالله ادامه می یابد./933/

جواد رستمی
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
دانشجو
Iran (Islamic Republic of)
۱۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۳
جالب بود نوشتار و گزارش...متفاوت از اخبار کسل کننده...
0
0
دانشجو
Iran (Islamic Republic of)
۱۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۳
جالب بود نوشتار و گزارش...متفاوت از اخبار کسل کننده...
0
0