۱۹ آذر ۱۴۰۱ - ۰۷:۲۷
کد خبر: ۷۲۵۴۵۱
نماینده ولی فقیه در کاشان:

شهدا در خط ولایت بودند/ جنگ آمریکا با ما بر سر ولایت الهیه است

شهدا در خط ولایت بودند/ جنگ آمریکا با ما بر سر ولایت الهیه است
اصفهان– حجت الاسلام والمسلمین حسینی گفت: شهدا در خط ولایت بودند و امروز نیز وظیفه همه ما حفظ ولایت الهیه و ولایت فقیه است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی جمعه شب در یادواره هجده شهید محمد آباد و سه شهید گمنام، گفت: خانواده‌های شهدا گنجینه‌های بزرگی هستند و خاطرات نابی از شهدای خود دارند.

وی با اشاره به اینکه ما شهدای خود را نشناخته ایم و باید قدردان خانواده شهدا باشیم، افزود: اگر امام خمینی(ره) می‌فرماید، مزار شهدا دارالشفاء است تعارف نیست و حقیقت است، برای همین است که مزار شهدا درد جسم و درد روح را درمان می‌کند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی گفت: برای اقامه نماز با خشوع و حضور قلب قوی و اقامه نماز شب به شهدا متوسل شوید که شهدا شفاعت کننده هستند.

وی افزود: برای افزایش رزق مادی و معنوی، حفظ و چشم و زبان و قبولی نماز به شهدا متوسل شوید، شهدا کمک می‌کنند چرا که اگر نماز قبول نشود بقیه اعمال انسان نیز قبول نخواهد شد.

نماینده ولی فقیه در کاشان از نماز به عنوان گذرنامه آخرت نام برد و ابراز داشت: در این دنیا هرچه در توان دارید برای نماز با کیفیت سرمایه گذاری کنید تا در آخرت از آن بهره‌مند شوید، برای همین است که امیرمومنان(ع) در نهج البلاغه می‌فرماید تمامی اعمال شما تابع نماز است.

حجت الاسلام والمسلیمن حسینی در ادامه با اشاره به این فرمایش رهبر معظم انقلاب که می‌فرماید من رزق خود را در طول سال از ایام فاطمیه می‌گیرم، گفت: همه ما نیز فرزند معنوی و نسبی حضرت زهرا(س) هستیم، سادات انتساب ولادتی و غیر سادات نیز انتساب ولایتی به حضرت زهرا(س) دارند.

نماینده ولی فقیه در کاشان با بیان اینکه انتساب ولایتی به اهل بیت(ع) خیلی مهم است، گفت: امام صادق(ع) می‌فرماید، انتساب ولایتی به پیامبراکرم(ص) برای من مهم تر و محبوب‌تر از انتساب ولادتی است.

به گفته وی همه ما با ولایت و یا با ولادت منتسب به حضرت زهرا(س) هستیم و باید رزق خود را از فاطمیه بگیریم و دست خالی از ایام فاطمیه خارج نشویم.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی از دشمن شناسی به عنوان یکی از رزق‌های ایام فاطمیه نام برد و افزود: فاطمه زهرا(س) قله دشمن شناسی است و آیت الله مصباح می‌فرماید، کاری که حضرت در مقابل دستگاه غاصب انجام داد، امیرمومنان(ع) شرایط انجام آن را نداشت.

وی ادامه داد: اگر خروش حضرت فاطمه زهرا(س) نبود ولایت امیرمومنان(ع) پایمال شده بود و خروش حضرت فاطمه زهرا(س) هم ولایت را حفظ کرد و هم مسیر را به ما نشان داد که در ولایت الهیه نباید کوتاه آمد چرا که امروز استمرار ولایت الهیه ولایت فقیه است.

نماینده ولی فقیه در کاشان گفت: جنگ آمریکا با ما بر سر ولایت الهیه است و آمریکا با حاکم شدن ولایت الهیه در ایران مخالف است و به دنبال حاکمیت شیطان است.

به گفته وی مسیری که ما انتخاب کردیم و شهدا انتخاب کردند، همان مسیر ولایت امیرمومنان(ع) است و امام زمان(عج) با ظهور خود ولایت امیرمومنان(ع) را جهانی خواهد کرد.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی گفت: شهدا در خط ولایت بودند و امروز نیز وظایفه همه ما حفظ ولایت الهیه و ولایت فقیه است./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات