۰۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۷:۳۵
کد خبر: ۷۲۸۰۵۵
استاد سطوح عالی حوزه در گفت‌وگو با رسا مطرح کرد؛

حجت الاسلام و المسلمین خسروپناه، شخصیتی جامع، کامل و تأثیرگذار

حجت الاسلام و المسلمین خسروپناه، شخصیتی جامع، کامل و تأثیرگذار
حجت الاسلام والمسلمین رضوی مهر از آن دسته افرادی که غیر منصفانه از شخصیت حجت الاسلام والمسلمین خسروپناه خرده می‌گیرند، انتقاد کرد.

حجت الاسلام والمسلمین سیدجلال رضوی مهر استاد سطوح عالی حوزه علمیه قم در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس فرهنگی و اجتماعی خبرگزاری رسا، با اشاره به سی سال سابقه آشنایی با حجت السلام والمسلمین خسرو پناه اظهار داشت: سفرهای خارجی تبلیغی و علمی، نوشتار متون گران‌بهای علمی این فیلسوف جوان حوزه های علمیه و آثار و کتب کلامی، فلسفی و حکمی وی شگفت آور است و مراتب فضل حوزوی و  تحصیلات دانشگاهی و استادی وی دارای رتبه ای عالی از دیدگاه فضلای حوزه است.

وی در ادامه اظهار داشت: نباید به دشمنان اجازه دهیم با سوء استفاده از بعضی مسائل و برداشت‌های غلط خودشان علیه سرمایه های علمی کشور تفرقه اندازی کنند.

حجت الاسلام والمسلمین رضوی مهر در ادامه گفت: در مورد هجمه هایی که علیه این شخصیت علمی صورت می گیرد به حدیث امیر المؤمنین علیه السلام که فرمودند: «ردوا الحجر من حیث جاء» باید توجه کرد و باید به این نکته توجه شود که از همان جایی که دشمن سنگ اندازی می کند ما باید از همان جا پاسخ دهیم.

ویرایش عکس نمایه /////، شخصیتی جامع، کامل و تأثیر گذار

استاد سطوح عالی حوزه در مورد شایستگی های دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: امروز تعهد، مسئولیت، علم، اخلاق و همچنین پشتکار وی در دانشگاه یا حوزه علمیه در تطورات گوناگون بسیار مورد توجه دوستان انقلابی و عاشقان نظام است.

استاد سطوح عالی حوزه علمیه قم ابراز کرد: فعالیت های وی در‌‌ پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی، دانشگاه آزاد، تدوین کتب، فعالیت در دبیرخانه مجمع تشخیص مصلحت نظام، حضور وی به عنوان استاد حوزه علمیه و دانشگاه امام صادق علیه السلام و حضور باسابقه ایشان در جنگ تحمیلی در دوران دفاع مقدس از او یک شخصیت جامع کامل و تاثیرگذار را رقم زده است.

وی در ادامه افزود: باید از کسانی که غیر منصفانه از روی عناد، جهل و غفلت از چنین شخصیتی که از ثمرات بزرگ انقلاب اسلام است، خرده می گیرند، تعجب کرد که چگونه با این حرکات نابخردانه و غفلت زای خودشان داشته ها، ذخیره ها و افراد هنرمند و علمی ما را زیر سوال می‌برند. 

حجت الاسلام والمسلمین رضوی مهر اظهار داشت: حجت الاسلام والمسلمین خسروپناه هم در میدان علم و هم در میدان عمل، انسانی برجسته و مثال زدنی و یک معلم اخلاق وارسته و عاشق خدمت و دلسوز مردم است، آقای خسروپناه دگر گرایی و دستگیری و بذل علم را در کارنامه خود به عنوان یک وظیفه، همواره محفوظ داشته است.

وی در ادامه افزود: امروز شورای عالی انقلاب فرهنگی با وجود چنین شخصیتی، باید آماده شود تا نواقص دوران گذشته را جبران کرده و انشالله یک شورای انقلاب در تراز انقلاب اسلامی در گام دوم انقلاب را شاهد باشیم.

حجت الاسلام والمسلمین رضوی مهر در پایان اظهار داشت: بنده به شخصه به ایشان تبریک عرض می کنم و همچنین جا دارد از رئیس جمهور محترم آیت الله رئیسی بابت این انتخاب شایسته قدردانی کنم./826/

علی حاجی آخوند

ارسال نظرات