۰۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۵
کد خبر: ۷۲۸۰۷۲
معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران لرستان خبر داد؛

برگزاری دوره مجازی ارتقای مهارت ویژه معاونان مدارس علمیه خواهران لرستان

برگزاری دوره مجازی ارتقای مهارت ویژه معاونان مدارس علمیه خواهران لرستان
عزیزی گفت: معاونان مدارس علمیه خواهران لرستان تا ۲۲ بهمن در دوره آموزشی اتقای مهارت که به صورت مجازی هم اکنون در حال برگزاری است، شرکت دارند.

سمیه عزیزی، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، بیان داشت: دوره ارتقا دانش مهارتی معاونان مدارس علمیه خواهران استان لرستان به صورت مجازی در حال برگزاری است.

معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران لرستان افزود: هدف از برگزاری این دوره ارتقا دانش مهارت اجرای برنامه‌های فرهنگی در مدارس بوده که با حضور معاونان مدارس علمیه خواهران سراسر استان در حال برگزاری است.

وی با بیان اینکه دوره مجازی ارتقای دانش مهارتی معاونان مدارس علمیه خواهران در 12 جلسه برگزار می شود، خاطرنشان کرد: این دوره آموزشی تا 22 بهمن ماه سال جاری ادامه دارد.

عزیزی عنوان کرد: پس ازبرگزاری این دوره ارتقایی مهارتی، معاونان فرهنگی مدارس علمیه خواهران لرستان گواهی نامه پایان دوره را دریافت می کنند.

وی به اجرای طرح روشنا با هدف بیان نکات کاربردی از فرامین قرآن کریم، نهج البلاغه و صحیفه سجادیه  خبر داد و گفت: انس با قرآن معجونی برای روح است.

معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران لرستان بیان کرد: اساتید حوزه علمیه با عضو شدن در کانال https://eitaa.com/joinchat/3794600088C176595e0fd عضو شده و با اعلام تلاوت روزانه، موجب تشویق و ترغیب طلاب جهت انس روزانه با معارف تمدن ‌ساز قرآن و عترت می شوند./9451/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات