۰۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۴
کد خبر: ۷۲۸۱۱۹
به همت مرکز مطالعات و پاسخگویی به شبهات‌ حوزه‌؛

دومین جشنواره «پاسخ برتر» تمدید شد

دومین جشنواره «پاسخ برتر» تمدید شد
با توجه به استقبال شرکت‌کنندگان و درخواست‌های متعدد علاقه‌مندان به شرکت در دومین جشنواره پاسخ برتر از سراسر کشور، مهلت ارسال آثار تا پانزدهم اسفندماه ۱۴۰۱ تمدید شد.

به گزارش سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، مرکز مطالعات و پاسخگویی به شبهات‌ حوزه‌های علمیه اعلام کرد: با توجه به استقبال شرکت‌کنندگان و درخواست‌های متعدد علاقه‌مندان به شرکت در دومین جشنواره پاسخ برتر از سراسر کشور، مهلت ارسال آثار تا پانزدهم اسفندماه ۱۴۰۱ تمدید شد.

بر اساس این گزارش، موضوع جشنواره پاسخ برتر تقدیر از فعالان و مراکز پاسخ‌گو به شبهات دینی به همراه اعطای جوایز به آثار برتر و حمایت از برگزیدگان می باشد.

گفتنی است، قالب‌های جشنواره عبارتست از علمی: کتاب، مقاله، پایان‌نامه، ادبی: شعر، داستان، داستانک، رمان، چندرسانه‌ای: فیلم، فیلم کوتاه، مستند، کلیپ، پادکست، موشن، پویانمایی، تجسمی: عکس، عکس نوشته، اینفوگرافی، کاریکاتور، نقاشی، بین‌الملل بخش‌ویژه پاسخ‌گویی به شبهات نسل‌نو می باشد.

معیارهای انتخاب اثر نیز پاسخگویی تخصصی و تحلیل محتوا، استفاده از شیوه‌های نوین پاسخگویی و ارائه الگوهای صحیح پاسخگویی به شبهات می باشد.

خاطرنشان می شود، شماره تماس جهت ارتباطات و ارسال آثار ۰۹۹۰۷۶۷۰۸۹۱ می باشد و لینک‌های @pasokhebartar_Festival، www.pasokh.org
و @pasokhebartar در اختیار علاقه مندان است.

ارسال نظرات