۰۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۴
کد خبر: ۷۲۸۲۴۳
نماینده ولی فقیه در کاشان:

بخش قابل توجهی از موفقیت افراد موفق وابسته به خانواده است

بخش قابل توجهی از موفقیت افراد موفق وابسته به خانواده است
اصفهان– حجت الاسلام والمسلمین حسینی نقش نهاد خانواده را در آرامش ذهنی افراد مهم دانست و گفت: بخش قابل توجهی از موفقیت افراد موفق وابسته به خانواده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی ظهر امروز در دیدار جمعی از اساتید و طلّاب حوزه‌های علمیه گفت: نقش نهاد خانواده در آرامش ذهنی افراد بسیار مهم است.

وی توجه به نهاد خانواده را مهم دانست و با بیان اینکه بخش قابل توجهی از موفقیت افراد موفق وابسته به خانواده است، افزود: آرامش ذهنی یک مسئول، روحانی، محقق و پژوهشگر به خانواده مربوط است.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی با اشاره به طرح و ایده و درخواست تشکیل گروهی با حضور خانواده‌های طلّاب، به نامه امام زمان(عج) به شیخ مفید اشاره کرد و گفت: حضرت در این نامه می‌فرماید، بر محور ما اجتماع قلوب داشته باشید و اجتماع خانواده‌های سربازان امام زمان(عج) نیز امر مبارکی است.

نماینده ولی فقیه در کاشان با اشاره به اینکه جلسات طلاب و روحانیون نیاز به تدوین چشم انداز و سیر منظم موضوعی دارد، اظهار داشت: در این جلسات علاوه بر سخنران اصلی، بیان شرح مستمر مناجات شعبانیه و بیان احکام و اخلاق در نظر گرفته شود تا برای شما و مخاطب احساس پیشرفت وجود داشته باشد.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی بر لزوم برگزاری اردو‌های مختلف با حضور مربیان جهادی و خلاق برای مدارس علمیه تأکید کرد و افزود: برای برگزاری اردو نیاز به زیرساخت‌های برگزاری اردو از جمله مکان و وسیله ایاب و ذهاب داریم./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات