۰۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۳
کد خبر: ۷۲۸۳۰۶

وزارت ارشاد درباره مشکلات سریال سقوط تصمیم گیرنده نیست

وزارت ارشاد درباره مشکلات سریال سقوط تصمیم گیرنده نیست
اسماعیلی گفت: نگاه دولت آن است که از اهالی فرهنگ و هنر حمایت کند و خطای یک نفر را به کل مجموعه تسری ندهد.

محمد مهدی اساعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد سلامی در ارتباط با مشکلات سریال نمایش خانگی سقوط گفت: در ارتباط با این سریال تصمیم گیرنده نهاد‌های ذیل وزارت فرهنگ نیستند. البته ما به صورت کلی سیاستی را اعلام کردیم که طبق آن تمامی مجموعه های فیلم و سریال، اگر پس از اتمام مراحل تولید خطایی توسط یکی از عوامل انجام شده باشد آن را به تمامی آن مجموعه تسری ندهیم. این سیاست ما است که اعمال هم شده است.

او گفت: در این مدت فیلم‌هایی بوده که قصد پخش شدن داشتند و بازیگری دچار مشکلی شده و اتفاقی دیگر افتاده ما دستور توقف را نداده ایم.

او ادامه داد: نگاه دولت آن است که از اهالی فرهنگ و هنر حمایت کند و خطای یک نفر را به کل مجموعه تسری ندهد. درباره سریال سقوط نیز اختلاف نظر‌هایی وجود دارد و دوستان در حال مذاکره هستند تا بتوان مسائل و مشکلات را حل کرد.

اسماعیلی همچنین در حاشیه جلسه امروز هیئت دولت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امروز دبیر جشنواره اسامی فیلم‌های راه‌یافته به بخش داوری را اعلام می‌کند. امر داوری در هیئت انتخاب به بخش نهایی رسیده و از هفته آینده نمایش فیلم‌های فجر آغاز خواهد شد.

وی افزود: جشنواره تئاتر فجر هم آغاز شده و با استقبال بسیار خوبی روبه‌رو بوده است. تقریباً سالن‌ها مملو از جمعیت است و این جشنواره تا ۱۲ بهمن‌ماه ادامه خواهد داشت و پخش فیلم‌ها هم در بخش داوری جشنواره از ۱۲ بهمن آغاز می‌شود.

اسماعیلی تاکید کرد: تقریباً فیلم‌ها در ژانر‌هایی به جشنواره آمده است که جامعیت خوبی دارد و هیئت داوران هم به این امر توجه داشته است.

وی خاطرنشان کرد: کنسرت‌ها از هفته‌های قبل شروع شده و این هفته هم چند اجرا داریم و در طی بهمن‌ماه تا قبل از آغاز جشنواره موسیقی فجر که ۲۸ بهمن خواهد بود، بسیاری از این‌ها اجرا‌های عمومی خواهند داشت.

احسان قنبری نسب
ارسال نظرات