۰۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۰
کد خبر: ۷۲۸۴۶۸

ارسال بیش از ۱۹ هزار اثر علمی به اولین جشنواره علمی شهید چمران

ارسال بیش از ۱۹ هزار اثر علمی به اولین جشنواره علمی شهید چمران
معاون پژوهش و فناوری سازمان بسیج اساتید کشور و دبیر اولین جشنواره علمی شهید چمران از ارسال ۱۹۱۱۲ اثر علمی از سراسر کشور به سامانه جشنواره خبر داد.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، وحید آرایی معاون پژوهش و فناوری سازمان بسیج اساتید کشور و دبیر اولین جشنواره علمی شهید چمران گفت: با توجه به‌ اتمام زمان ارسال آثار علمی از سوی اساتید دانشگاه‌ها، مراکز آموزش عالی و پژوهشی کشور که تا پایان دی ماه بوده، در مجموع تعداد ۱۹۱۱۲ اثر علمی از سراسر کشور به سامانه جشنواره ارسال شده که حاکی از استقبال و مشارکت گسترده اساتید بوده است‌.

آرایی عنوان کرد: اولین جشنواره علمی شهید چمران در دو سطح استانی و ملی در حوزه‌های علوم انسانی و هنر، علوم پایه و کشاورزی و علوم فنی و مهندسی در ۱۲ مؤلفه از جمله؛ کتاب، مقاله، بسته سیاستی، طرح پژوهشی و فناورانه، رویداد استارتاپی، کرسی نظریه پردازی، نقد و مناظره، مسئولیت پذیری اجتماعی، داوری علمی، راهنمایی و مشاوره رساله و پایان نامه و بازدیدهای علمی با رویکرد مسأله محوری برگزار می شود.

معاون پژوهش و فناوری سازمان بسیج اساتید کشور در ادامه گفت: مرحله‌ استانی جشنواره در بهمن ماه سال جاری برگزار و در هر استان تعداد ۱۲ استاد برگزیده به همراه یک کانون بسیج اساتید برگزيده به دبیرخانه ملی جشنواره ارسال خواهد شد.

آرایی در ادامه عنوان کرد: از مجموع تعداد ۳۸۴ استاد برگزیده و ۳۲ کانون برگزیده ارسالی از سوی استان ها، هيأت داوران ملی جشنواره، تعداد ۳۶ استاد و ۳ کانون بسیج اساتید را در سه رتبه اول تا سوم انتخاب خواهند کرد.

دبیر اولین جشنواره علمی شهید چمران در پایان گفت: جشنواره در سطح ملی در اسفندماه با حضور مسئولان کشوری و لشکری برگزار و از نفرات برتر تجلیل به عمل خواهد آمد.

ارسال نظرات