۰۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۵
کد خبر: ۷۲۸۴۸۷
نماینده ولی فقیه در کاشان:

اهانت به مقدسات نشانه عصبانیت دشمن از اقتدار انقلاب اسلامی است

اهانت به مقدسات نشانه عصبانیت دشمن از اقتدار انقلاب اسلامی است
اصفهان – حجت الاسلام والمسلمین حسینی انقلاب اسلامی ایران را زمینه ساز ظهور دانست و گفت: انقلاب اسلامی که در ۲۲ بهمن سال ۵۷ به پیروزی رسید، زمینه ساز ظهور امام زمان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی در دبیرستان دخترانه پیله وریان کاشان با تبریک فرارسیدن ماه با برکت رجب و دهه فجر انقلاب اسلامی ایران با اشاره به این فرمایش رهبر معظم انقلاب که دهه فجر انقلاب اسلامی حکم عید غدیر را دارد، گفت: عید غدیر روز کامل شدن دین خدا است.

وی با اشاره به اینکه از صدر اسلام تا به امروز طی ۱۴ قرن گذشته تنها ۱۵ سال حکومت اسلامی تشکیل شد، افزود: طی ۱۴ قرن گذشته از صدر اسلام تا کنون پیامبراکرم (ص) ۲۵ سال، امیرمومنان (ع) ۴ سال و نیم و امام حسن مجتبی ۶ ماه حکومت اسلامی تشکیل دادند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی با اشاره به انحراف مسلمانان مدینه و مکه در فاصله کوتاه ۷۰ روزه رحلت پیامبر تا عید غدیر در صدر اسلام، گفت: امتداد انحراف به وجود آمده درصدر اسلام تا به امروز ادامه داشته است.

به گفته وی اگر رهبر معظم انقلاب می‌فرماید، دهه فجر حکم عید غدیر را دارد برای این است که خدا در روز عید غدیر ولایتی را که به پیامبراکرم (ص) داده بود به امیرمومنان (ع) تحویل داد.

نماینده ولی فقیه در کاشان با اشاره به اینکه بعد از ۱۴ قرن حکومت اسلامی در ایران تاسیس شد، اظهار داشت: حکومت اسلامی ایران بعد از ۴۴ سال، روز به روز بر عزت و افتخار و اقتدارش افزوده می‌شود.

وی با اشاره به اینکه امام کاظم (ع) انقلاب اسلامی ایران را پیش بینی کرده بود، افزود: امام کاظم (ع) می‌فرماید، مردی از قم قیام می‌کند و گروهی مانند آهن آب دیده و محکم با او همراه می‌شوند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی انقلاب اسلامی ایران را زمینه ساز ظهور دانست و یادآور شد: انقلاب اسلامی ایران که در ۲۲ بهمن سال ۵۷ به پیروزی رسید، زمینه ساز ظهور امام زمان است.

به گفته وی دشمنان حکومت دینی ایران متوجه شده اند انقلاب اسلامی زمینه ساز ظهور است و با ظهور حضرت عدالت جهانی بر دنیا حاکم خواهد شد و منافع آن‌ها به خطر خواهد افتاد، برای همین است که با انقلاب اسلامی ایران و ظهور امام زمان و عدالت جهانی مخالفت می‌کنند.

نماینده ولی فقیه در کاشان تأکید کرد: در رأس همه مخالفان جمهوری اسلامی ایران، ظهور امام زمان (عج) و ایجاد عدالت جهانی، آمریکا و صهیونیزم جهانی که نماد آن رژیم غاصب اسرائیل است قرار دارند.

وی افزود: دشمنان اسلام از همان ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی دشمنی، توطئه و طراحی عملیات علیه نظام اسلامی در ایران را آغاز کرد تا انقلاب اسلامی ایران را نابود کنند.

به گفته وی به آتش کشیدن قرآن مقابل سفارت کشور مسلمان ترکیه در اول بهمن امسال نشانه خشم آن‌ها از این کتاب آسمانی است که عامل پیروزی انقلاب اسلامی ایران و بیداری جهانی است.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی ایران را پرچمدار قرآن با تفسیر اهل بیتی دانست و با اشاره به تفاوت قرآنی که عربستان آن را توضیح می‌دهد، گفت: طراحی کاریکاتور موهن رهبری و تحریم سپاه پاسداران نشانه عصبانیت آن‌ها از انقلاب اسلامی ایران است که پرچمدار قرآن با تفسیر اهل بیتی است.

وی به تقارن دهه فجر با ماه با برکت رجب اشاره کرد و با تأکید بر آمادگی برای ظهورامام زمان (عج) گفت: دیر یا زود ظهور انجام خواهد شد، با خود سازی و شبیه امام زمان (عج) شدن باید خود را برای آمدن مهمان بسیار عزیز آماده کنیم.

به گفته وی ماه رجب فرصت بسیار خوبی برای ارتقاء دینداری، عمل به واجبات، ترک محرمات و نزدیک شدن به خدا و امام زمان (عج) و دین است.

نماینده ولی فقیه در کاشان با اشاره به لزوم دشمن شناسی، تأکید کرد: برای رسیدن به قله‌های پر افتخار علمی درس بخوانید به حداقل‌ها اکتفا نکرده و ایمان خود را در ماه رجب تقویت کنید./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات