۰۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۶
کد خبر: ۷۲۸۵۰۱
دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان قم:

با فساد و ارتشائی کنار نمی آئیم

با فساد و ارتشائی کنار نمی آئیم
حجت الاسلام گرجی گفت: در این ستاد عهده بسته‌ایم تا جان در بدن داریم با هیچ اختلاس و فساد و رشوه و ارتشائی کنار نمی آئیم.

به‌ گزارش سرویس فرهنگی و اجتماعی خبرگزاری رسا، حجت الاسلام علی اصغر گرجی دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان قم در خطبه های پیش از نماز جمعه این هفته قم نمار جمعه گفت: در این ستاد عهده بسته‌ایم تا جان در بدن داریم با هیچ اختلاس و فساد و رشوه و ارتشائی کنار نمی آئیم.

وی در ادامه اظهار داشت: انقلاب شکوهمند اسلامی ایران وارد گام دوم خود شده است و مصمم و پرافتخار به پیش می‌رود.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان قم افزود: از طرفی هیمنه پوشالی استکبار جهانی و تمدن منحط غربی در حال فروپاشی است و رژیم جعلی و نامشروع و کودک کش صهیونیستی روز به روز خود را به وعده 25 ساله نابودی‌اش، نزدیک تر می بیند و هر روز که می گذرد این رژِیم یک قدم به نابودی و فروپاشی خودش نزدیک تر می شود.

وی بیان کرد: از سوی دیگر فرزندان برومند و آخرزمانی خمینی کبیر(ره) با جهاد در تحصیل علم، دانش، اقتصاد، فناوری و توانمندی نظامی در حال فراهم کردن مقدمات تحقق وعده الهی و طلوع خورشید ولایت نورانی ولی عصر(عج) و ظهور منجی هستند.

حجت الاسلام گرجی عنوان کرد: همین امر باعث شده تا وقتی دشمن می بیند که حکومت اسلامی با رهبری و علمداری خلف صالح روح الله، حضرت آیت الله خامنه ای به زودی تمام هیمنه استکبار را در هم خواهد شکست و دراین هماوردی سرنوشت ساز به نابودی خودشان نزدیک می شوند خفاشان شب پرست، همه توان خود را جمع کرده اند تا پس از شکست مفتضاحانه ای که در جنگ تحمیلی و تحریم اقتصادی و توان علمی فرزندان غیور انقلاب مرتکب شدند جنگ دیگری را در پیش گیرند.

وی خاطرنشان کرد: دشمنان پس از این شکست ها، مثلث شومی را در جنگ دیگری تشکیل داده اند و با پیگیری این مثلث شوم می خواهند سرعت نابودی خود را کم کنند، آنها به نیکی می دانند نمی توانند مانع از پیشرفت و تعالی فرزندان غیور ما شوند.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان قم تصریح کرد: برای این کار سه نقشه شوم را در این روزها پیاده کرده اند، نخست به قرآن کریم این معجزه جاوان پیامبر مهربانی‌ها، بی‌احترامی و توهین و جسارت کردند اما به تعبیر رهبری این توهین پرده از خباثت آنها برداشته است.

وی گفت: رهبر معظم انقلاب در رابطه با اهانت به قرآن کریم فرمودند که اهانت جنون آمیز به قرآن با شعار آزادی بیان نشان می‌دهد هدف حملات استکبار، اصلِ اسلام و قرآن است؛دشمنان به خوبی می دانند دشمنی آنها با اسلام این است که در این نظام، اسلام اصیل پیاده می شود.

حجت الاسلام گرجی افزود: از سوی دیگر دشمنان در این ایام ضلع دیگری از مثلث شوم خود را رقم زدند و با دست مایه قرار دادن مجله ای منحوس سعی کردند پنجه در چهره آفتاب بکشند و خدشه ای به جایگاه رهبری وارد کنند در حالی که غافل اند إِنَّ اَلَّذِينَ آمَنُوا وَ عَمِلُوا اَلصّٰالِحٰاتِ سَيَجْعَلُ لَهُمُ اَلرَّحْمٰنُ وُدًّا ان الذین امنو عمل صالحات و کفار و خداوند او را در بین مومنین عزیزتر و محبوب تر کرد.

وی بیان کرد: ضلع سوم این مثلث شوم نیز هجمه و حمله به یکی از ارکان مهم دین یعنی امر به معروف و نهی از منکر است و دشمن در اقدامی مذبوحانه ستاد و دبیر امر به معروف و نهی از منکر تحریم کرد؛ چرا که از امر به معروف و نهی از منکر می ترسند و دشمنان به خوبی کلام اهل بیت(ع) در خصوص اهمیت امر به معروف و نهی از منکر را فهمیده اند.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان قم تصریح کرد: آنها جایگاه و حقانیت امر به معروف و نهی از منکر را به خوبی می فهمند، همان گونه که امام باقر علیه السلام می فرماید اِنَّ الاَمْرَ بِالْمَعْروفِ وَ النَّهْیَ عَنِ الْمُنکَرِ سَبیلُ الاَنْبیاءِ یعنی امر به معرف و نهی از منکر، راه انبیاست.

وی اظهار داشت: بنا بر گفته اهل بیت(ع) امر به معروف و نهی از منکر بالاترین فضیلت‌هاست، دشمن به خوبی می داند تا زمانی انقلاب اسلامی مستمر است که امر به معروف و نهی از منکر جریان داشته باشد و زمانی می تواند بی حجابی در جامعه گسترش یابد که این فریضه الهی رها شود و زمانی نظام اسلامی آسیب می بیند که امر به معروف کنار رود.

حجت الاسلام گرجی عنوان کرد: دشمن به خوبی می داند تا زمانی که امر به معروف ونهی از منکر در جامعه گسترش دارد نمی تواند سلطه ای داشته باشند؛ امر به معروف نهی از منکر در برابر دیگر فریضه ها، چون دریایی در برابر قطره است و این به دلیل جایگاه مهم این فریضه الهی است.

وی گفت: همان گونه که دشمنان از عظمت سپاه می هراسند سپاه پاسداران را تحریم کرده اند اگر امسال نیز تصمیم گرفته اند ستاد امر به معروف و نهی از منکر را تحریم کنند به دلیل ترس از چنین جایگاهی است، به خصوص اینکه از سال گذشته با روی کار آمدن دولت انقلابی، این ستاد جان تازه ای گرفته و پا روی گلوی مفسدان و منافقین گذاشته و تا جان دارد پا از روی گلوی مفسدین و منافین برنمی‌دارد.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان قم خاطرنشان کرد: ما در این ستاد عهده بسته‌ایم تا جان در بدن داریم با هیچ اختلاس و فساد و رشوه و ارتشائی کنار نمی آئیم و در این جنگ دشمن تا رفع فتنه در جهان ما امر به معروف و نهی از منکر می کنیم تا زمانی که هیچ منکری در جهان نماند و امروز بزرگترین منکر، رژیم صهیونیستی است.

وی در پایان بیان کرد: به همه دشمنان می گوییم همان طور که خداوند وعده داده است تا اخرین لحظه و توان از ارزشهای انقلابی حمایت می کنیم، امروز نیز پس از نماز جمعه، مردم انقلابی و ولایت مدار در راهپیمایی محکومیت به جسارت به رهبری و قرآن و تحریم های مذبوحانه دشمنان انقلاب شرکت می کنند.

ارسال نظرات