۱۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۸
کد خبر: ۷۲۸۶۳۶
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی لرستان خبر داد؛

اجرای بیش از ۴۰ برنامه محوری و شاخص در لرستان به مناسبت دهه فجر

اجرای بیش از ۴۰ برنامه محوری و شاخص در لرستان به مناسبت دهه فجر
حجت الاسلام حیات الغیب، گفت: بیش از ۴۰ برنامه شاخص در ایام دهه فجر در استان لرستان با هدف بیان دستاورد‌های انقلاب در محور‌های مختلف برگزار می‌شود.

حجت الاسلام لطف الله حیات الغیب، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، بیان داشت: در دهه فجر بیش از ۴۰ برنامه محوری و شاخص در نقاط مختلف استان برگزار می شود.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی لرستان افزود: هدف از برگزاری این برنامه ها بیان و بازگو کردن خدمات و دستاوردهای انقلاب در حوزه های مختلف و امید آفرینی در جامعه است.

وی عنوان کرد: ویژه برنامه های ایام الله دهه فجر در حوزه های قرآنی، فرهنگی، هنری، بصیرتی و روشنگری در نقاط مختلف شهری و روستایی لرستان برگزار می شود.

حجت الاسلام حیات الغیب با اشاره به نواخته شدن زنگ انقلاب در 12 بهمن ماه بیان کرد: زنگ انقلاب همزمان با ورود تاریخی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) در مدارس استان لرستان به صدا در می آید.

وی ادامه داد: نواخته شدن زنگ انقلاب در مدارس تجدید بیعت نسل نوجوان و جوان جامعه با اهداف و آرمان های انقلاب برگزار می شود.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی لرستان بیان کرد: مراسم گرامیداشت ۱۲ بهمن سالروز ورود تاریخی حضرت امام خمینی(ره) به میهن، ساعت ۱۰ صبح با حضور مردم، حوزویان و مسئولان استان لرستان به میزبانی مدرسه علمیه کمالیه خرم آباد برگزار می شود./9451/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات