۱۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۱
کد خبر: ۷۲۸۸۵۷
امام جمعه اهل سنت خاش در گفت‌وگو با رسا:

هیچ مسلمانی ظلم به مسلمانان را بر نمی تابد/ سخنان عبدالحمید را محکوم می‌ کنیم

هیچ مسلمانی ظلم به مسلمانان را بر نمی تابد/ سخنان عبدالحمید را محکوم می‌ کنیم
مولوی شهنوازی گفت: به کسانی که علیه مسلمانان مظلوم فلسطین، وحدت شیعه و سنی و انقلاب اسلامی یاوه گویی می کنند، می گویم، اظهارات شما نزد اهل سنت محکوم است.

مولوی شهنوازی امام جمعه اهل سنت شهرستان خاش در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، با اشاره به صحبت های اخیر مولوی عبدالحمید و حمایت از رژیم غاصب صهیونیستی، گفت: ما ایرانی هستیم و ایران خانه ما است و هرکسی که برخلاف مبانی نظام اسلامی سخنی بگوید ما آن را نمی پذیریم.

وی افزود: من امام جمعه شهرستان خاش هستم و از اوایل انقلاب به عنوان یک بسیجی به نظام اسلامی خدمت کردم و دوبار هم توفیق حضور در جبهه و دفاع مقدس را داشته ام لذا پذیرش چنین سخنانی برای بنده سنگین و آن را به هیچ وجه نمی پذیرم.

امام جمعه خاش با تاکید بر اینکه عادی سازی روابط با اسرائیل غاصب را محکوم می کنیم، اظهار داشت: هیچ مسلمان آزاده ای ظلم بر مسلمانان دیگر را بر نمی تابد، از این رو عادی سازی روابط با رژیم غاصب اسرائیل محکوم است.

مولوی شهنوازی ادامه داد: عقیده خود را بارها در نماز جمعه اعلام کرده ام و در جمعه آینده نیز درباره انقلاب و دستاوردهای آن سخنانی خواهم گفت و خطاب به کسانی که علیه مسلمانان مظلوم فلسطین، وحدت بین شیعه و سنی و انقلاب اسلامی یاوه گویی می کنند، می گویم که اظهارات شما در نزد اهل سنت محکوم است.

ارسال نظرات