۱۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۱
کد خبر: ۷۲۸۹۰۹
امام جمعه شهرستان پاوه:

از همان روزهای ابتدایی پیروزی انقلاب دشمنی معاندان آغاز شد

از همان روزهای ابتدایی پیروزی انقلاب دشمنی معاندان آغاز شد
کرمانشاه ـ ماموستا قادری گفت: از همان روزهای ابتدایی پیروزی انقلاب اسلامی دشمنی معاندان علیه این ملت در قالب جنگ، تحریم و... آغاز شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، ماموستا ملاقادر قادری در خطبه های این هفته نماز جمعه شهرستان پاوه اظهار داشت: مردم پاوه و اورامانات در ایام مبارزات مردمی علیه نظام ستم شاهی تلاش ها و نقش بسیار پررنگی داشتند.

امام جمعه شهرستان پاوه گفت: انقلاب اسلامی در نوع خود یک انقلاب مردمی است که از قومیت ها، مذاهب و نژادهای مختلفی شکل گرفته است که انتظار است که همه آنها از خدمات یکسان این نظام بهره مند شوند.

این عالم اهل سنت تاکید کرد: از همان روزهای ابتدایی پیروزی انقلاب اسلامی دشمنی معاندان علیه این ملت در قالب جنگ، تحریم و... آغاز شده است وکماکان ادامه دارد ولی با این وجود ملت ایران هنوز مقاومت می کنند.

ماموستا قادری با اشاره به اینکه عملکرد نهادهای مربوطه و شورای تامین شهرستان پاوه در اغتشاشات اخیر بسیار خوب و عاقلانه بود، اظهار کرد: در روزهای گذشته در یک عملیات تروریستی ـ انتحاری در یکی از مساجد پیشاور پاکستان 90 نفر جان خود را از دست دادند که این امر نشان می دهد که امنیت یک نعمت واجب و ضروری برای جامعه ای است.

امام جمعه شهرستان پاوه گفت: با وجود اینکه این سالهای مشکلات معیشتی و اقتصادی بسیاری از اقشار جامعه را تحت فشار قرار داده است، خوشبختانه شاهد یک امنیت پایدار در کشور هستیم که باید قدر آن را به خوبی بدانیم.

وی تصریح کرد: هیچگاه نمی توان گفت که عملیات های تروریستی نشأت گرفته از آموزه های دینی است، بلکه این کارها به نوعی خیانت به قرآن و اسلام است زیرا بزرگان اسلام به شدت با هر نوع خشونت و خونریزی مخالف بوده اند.

ماموستا قادری بیان داشت: وجود دین در زندگی هر فرد و جامعه ای باعث می شود که ظلم، فتنه و... در آن اجتماع وجود نداشته باشد و این مهم در آیه 124 سوره طه به صراحت بیان شده است./1400/

ارسال نظرات