۱۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۰
کد خبر: ۷۲۸۹۱۲
امام جمعه شهرستان سرپل ذهاب:

مسئولین با تلاش جهادی و پیروی از فرامین رهبری روسفید می شوند

مسئولین با تلاش جهادی و پیروی از فرامین رهبری روسفید می شوند
کرمانشاه ـ حجت الاسلام فاطمی نسب گفت: مسئولین باتلاش مضاعف و تلاش جهادی و امید آفرینی در جامعه و پیروی از فرامین رهبری روسفید خواهند بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت الاسلام جواد فاطمی نسب در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان سرپل ذهاب ضمن تبریک فرارسیدن ایام الله دهه مبارک فجر اظهارداشت: موضوع چرایی انقلاب یکی از مباحث مهم انقلاب است که هیچوقت کهنه نمی شود اینکه چرا مردم ایران بزرگترین و مردمی ترین انقلاب دوران معاصر را رقم زدند و امروز این سوال برای جوانان پیش می آید که چرا انقلاب شد در حالیکه امروز مشکلات اقتصادی و معیشتی وجود دارد و ایام دهه فجر بهترین زمان برای پرداختن به این موضوع و جواب دادن به سوالات مردم است.

امام جمعه شهرستان سرپل ذهاب با تأکید بر جهاد تبیین افزود: برای رسیدن به چرایی انقلاب باید سئوالاتی همچون اهداف و شعارهای اصلی انقلاب، علل و عوامل شکل گیری انقلاب، واکنش و برنامه های اصلی انقلاب، دستاوردهای انقلاب، علل عدم تحقق کامل آرمانهای انقلاب و فرجام انقلاب در قالب جهاد تبیین پاسخ داده شوند.

این استاد حوزه تصریح کرد: مسئولین با خدمتگزاری، باتلاش مضاعف شبانه روزی و تلاش جهادی و امید آفرینی در جامعه و پیروی از فرامین رهبر انقلاب در محضر امام و شهدا روسفید خواهند بود.

حجت الاسلام فاطمی نسب در ادامه ولادت با سعادت امیرالمومنین(ع) و روز پدر را تبریک گفت و اذعان داشت: یاد و خاطره پدران آسمانی که برای دفاع از اسلام و انقلاب و کشور فدا کردند و امروز در بین ما نیستند را گرامی می داریم.

امام جمعه شهرستان سرپل ذهاب با بیان اینکه فلسفه وجودی تمام عبادات رسیدن به مقام بندگی و رسیدن به قرب الهی است، افزود: مراسم پرفیض اعتکاف همزمان با میلاد ایشان امیرالمومنین علیه السلام در شهرستان آغاز می شود و مساجد شهرستان آماده برگزاری این مراسم است.

وی با اشاره به روز نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران افزود: بیعت تاریخی همافران نیروی هوایی ارتش با امام راحل در روز ۱۹ بهمن سال ۱۳۵۷ در تاریخ انقلاب اسلامی ثبت شده است.

حجت الاسلام فاطمی نسب در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: این بیعت تاریخی همافران با امام راحل و اعلام همبستگی آنها با مردم، نقش مهمی در تسریع سقوط و ریشه کن شدن رژیم پهلوی داشت./1400/

ارسال نظرات