۱۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۳
کد خبر: ۷۲۸۹۴۲
دستور سرلشکر سلامی به زیر مجموعه‌های سپاه؛

همه امکانات برای مردم زلزله‌زده خوی به کار گرفته شود

همه امکانات برای مردم زلزله‌زده خوی به کار گرفته شود
سردار سلامی گفت: تمامی امکانات سپاه اعم از ظرفیت قرارگاه محرومیت زدایی و سازمان بسیج سازندگی برای حل مشکلات مردم بسیج و استفاده شود.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، سردار حسین سلامی در بازدید از کمپ شهرک ولیعصر (عج) شهرستان خوی اظهار داشت: قرارگاه حمزه سیدالشهدا، سپاه شهداء و سپاه خوی و گروه های جهادی کنار دولت تمامی تلاش خود را برای حل مشکلات مردم بکار گرفته‌اند.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: شرایط زندگی در چادر و شرایط زندگی بسیار متفاوت است، تمامی امکانات سپاه اعم از ظرفیت قرارگاه محرومیت زدایی، سازمان بسیج سازندگی را برای حل مشکلات مردم بسیج استفاده کنیم.

وی با اشاره به اینکه تمامی ظرفیت سپاه برای حل مشکلات مردم بسیج شده است، بیان کرد: اگر ما نظامیان مشکلی داشتیم تحمل این مشکلات برایمان آسان بود اما وقتی مردم با کاستی های روبه رو می‌شوند تحمل مشکلات مردم برایمان سخت است.

سردار سلامی در بازدید میدانی و گفتگو با مردم این کمپ افزود: کاستی و نواقصی وجود دارد اما تمامی تلاش خود را برای ایجاد شرایط مطلوب و مساعد بکار خواهیم گرفت تا از مشکلات مردم بکاهیم.

سرلشکر سلامی سپس در بازدید از کمپ اضطراری شهید سلیمانی شهر فیرورق با تبریک میلاد امام علی علیه السلام و ابراز همدردی با مردم اظهار داشت:ای کاش در زمان بهتری خدمت شما مردم عزیز می رسیدم،خالصانه میگویم ای کاش ما به جای شما بودیم و تحمل این مشکلات مردم برای ما دشوار است.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ادامه با دستور به تمام ارکان سپاه تاکید کرد: همه توان و امکانات را در ساماندهی و کاستن مشکلات مردم زلزله زده به کار بگیرید.

ارسال نظرات