۱۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۷:۴۷
کد خبر: ۷۲۸۹۵۲
با صدور پیام مشترکی صورت گرفت؛

تسلیت امام جمعه واستاندار کرمانشاه در پی شهادت رئیس پلیس اطلاعات جوانرود

تسلیت امام جمعه واستاندار کرمانشاه در پی شهادت رئیس پلیس اطلاعات جوانرود
کرمانشاه ـ آیت الله علما و استاندار کرمانشاه در پی شهادت رئیس پلیس اطلاعات جوانرود پیام تسلیت مشترکی صادر کردند.

به گزارش خبرگزاری رسا در کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما و استاندار کرمانشاه با صدور پیام مشترکی، شهادت شهید سرافراز سرهنگ «شهرام حیدری»؛ رئیس پلیس اطلاعات شهرستان جوانرود را تسلیت گفتند.

در متن این پیام آمده است:

وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ

جانفشانی و ایثار انسان‌های فداکار و جان برکفی که همواره در جهت رسیدن به مقام رضای الهی برای خدمت به مردم و تامین امنیت ملت بزرگ ایران تلاش و مجاهدت می‌نمایند و در این راه از زیباترین و شیرین‌ترین موهبت الهی یعنی جان خود نیز می‌گذرند، در تاریخ این سرزمین همچون تصویری روشن در دیدگان ملت نقش بسته است.

شهادت مامور جان برکف، شجاع و مظلوم انتظامی استان کرمانشاه در دفاع از حریم امنیت و آرامش جامعه، سبب اندوه و تاثر شهروندان و همشهریان کرمانشاهی شد. مدافعان امنیت در فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه مانند همیشه برای برقراری نظم، آرامش و امنیت شهر و جامعه خود سینه سپر کرده‌اند تا اشرار، اراذل و مخلان نظم و امنیت عمومی نتوانند خدشه‌ای بر آن وارد کنند.

اینجانبان شهادت سرهنگ «شهرام حیدری» رئیس پلیس اطلاعات شهرستان جوانرود را به محضر فرمانده کل قوا، خانواده ایشان، مردم عزیز ایران اسلامی و استان کرمانشاه و همکاران وی در مجموعه انتظامی کرمانشاه تبریک و تسلیت گفته و علو درجات را برای این شهید والامقام از خداوند متعال مسئلت می‌کنیم. همچنین از دستگاه قضایی می‌خواهیم که با عاملان این جنایت با اشد مجازات برخورد نمایید تا از این پس شاهد تکرار چنین وقایع تلخی نباشیم./1400/

ارسال نظرات