۱۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۱
کد خبر: ۷۲۹۰۲۳
امام جمعه شهرستان پاوه:

هیچ اموری با توهین و اغتشاش اصلاح نمی شود

هیچ اموری با توهین و اغتشاش اصلاح نمی شود
کرمانشاه ـ ماموستا قادری گفت: هیچ اموری با توهین و اغتشاش و اعتراض و نافرمانی مدنی اطلاح نمی شود.

به گزارش خبرگزاری رسا در کرمانشاه، ماموستا ملاقادر قادری در همایش علمای اهل سنت منطقه اورامانات کرمانشاه که با حضور نماینده ولی فقیه در استان، استاندار و... در روانسر برگزار شد، اظهار داشت: در 5 ماه گذشته دشمنان ملت ایران فشارهای بسیاری بر این نظام وارد کردند و تمام توان خود را برای زنده نگه داشتن این فتنه هزینه کردند.

امام جمعه شهرستان پاوه گفت: امروز در ظاهر اغتشاشات از بین رفته است، ولی باید دانست که دشمنان این نظام و ملت هرگز بیکار نخواهند نشست و به صورت 24 ساعته در حال برنامه ریزی علیه این کشور و انقلاب هستند.

این عالم اهل سنت با تقدیر از روحانیون و علمایی که در ایام اغتشاشات همواره موضع انقلابی خود را حفظ کردند، عنوان کرد: باید اذعان کرد که در فتنه ها و اغتشاشاتی که در این مدت روی داده است معمولا به سراغ معلول ها و ظاهر قضیه می رفتیم در حالی که باید به سراغ علت شکل گیری این فتنه ها بگردیم که هر چند وقت یکبار روی می دهند.

ماموستا قادری اظهار کرد: در حالی که دشمن در بُعد فرهنگی به شدت در حال اقدامات بسیاری علیه این انقلاب است متاسفانه کار خاصی در حوزه فرهنگ در داخل کشور انجام نمی شود و همین امر می تواند برای دشمنان یک فرصت باشد.

امام جمعه شهرستان پاوه گفت: از مسئولان درخواست داریم که سخنان روحانیون را به خوبی گوش دهند زیرا اگر این کار انجام نشود در اتفاقاتی همانند اغتشاشات اخیر مردم هم حرف ما را گوش نخواهند داد.

ماموستا قادری ادامه داد: باید به دنبال ریشه اصلی اغتشاشات باشیم، باید بدانیم که آیا ریشه این اغتشاشات خواسته های مردمی همانند مشکلات اقتصادی، فرهنگی و... بوده یا این حوادث از روی حوادث روی داده است.

امام جمعه شهرستان پاوه در بخش دیگری از سخنان خود با انتقاد از وضعیت نامناسب اقتصادی مردم، گفت: مشکلات اقتصادی و در مضیقه بودن مردم می تواند برای فتنه انگیزی دشمنان این نظام فرصتی مناسب باشد.

وی با اشاره به اینکه هیچ اموری با توهین و اغتشاش و اعتراض اصلاح نمی شود، عنوان کرد: امیدواریم که مسئولان و دولت در مباحث فرهنگی کارهای اثرگذارتر بیشتری در جامعه انجام دهند تا شاهد تکرار حوادث اخیر نباشیم.

حسین عجمی

ارسال نظرات