۱۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۸
کد خبر: ۷۲۹۱۷۳

دیدار مسئولان رسا با معاون امور زائران استانداری خراسان رضوی

دیدار مسئولان رسا با معاون امور زائران استانداری خراسان رضوی
حجت‌الاسلام محققی و جمعی از مسئولان خبرگزاری رسا با سرپرست معاونت هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی دیدار و گفت وگو کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان رضوی، حجت الاسلام محمد مهدی محققی مدیر عامل و جمعی از مسئولان خبرگزاری رسا در ادامه سفر استانی خود به مشهد مقدس با حجت الاسلام حجت گنابادی نژاد معاون هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی دیدار و گفت‌وگو کرد.

در این دیدار که جمعی از مسئولان خبرگزاری رسا نیز حضور داشتند، گزارشی از فعالیت های خبرگزاری رسا در بخش های مختلف خبری ارائه و مورد تقدیر حجت الاسلام گنابادی نژاد قرار گرفت.

حجت الاسلام گنابادی نژاد از مدیران با سابقه حوزه علمیه مشهد می باشد که علاوه بر این مسئولیت های متعددی در بخش های فرهنگی تبلیغی و اجرایی را برعهده داشته است که هم اکنون مسئولیت معاونت هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی را بر عهده دارد.

حجت الاسلام گنابادی نژاد با تقدیر از فعالیت‌های خبرگزاری رسا اظهار داشت: این خبرگزاری در حدود دو دهه سابقه خود توانسته است فعالیت های ارزشمند و اثرگذاری را از خود به یادگار گذارد.

وی در ادامه با تحسین جهت‌گیری‌های انقلابی خبرگزاری رسا، نکاتی را درباره حوزه انقلابی، مولفه ها، بایسته ها و الزامات آن بیان کرد که مشروح آن متعاقبا در خبرگزاری رسا منتشر خواهد شد.

دیدار مسئولان رسا باسرپرست معاونت مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی

دیدار مسئولان رسا باسرپرست معاونت مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی

ارسال نظرات