به گزارش سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، مسئول امور فرهنگی خواهران حرم مطهر فعالیت‌های متعددی را در بخش مراسم در فصل پاییز دنبال کرده که مریم شهبازی مسئول امور فرهنگی خواهران حرم مطهر در تشریح این فعالیت‌ها بیان کرد: فعالیت‌های امور فرهنگی خواهران در بخش محافل شامل ويژه برنامه‌های رواق حضرت خديجه عليهاالسلام و حلقه معرفت است؛ در رواق حضرت خدیجه سلام الله علیها، در فصل پاییز ۱۴۰۱، ۳۷ برنامه با حضور ۶ هزار و ۳۹۰ مخاطب در مجموع برگزار شد.

وی گفت: حلقه‌های معرفت امور فرهنگی خواهران نیز در سه ماهه فصل پاییز شامل بیان احکام با ۴۸ برنامه و دو هزار و ۷۲۰ نفر مخاطب و نیز حلقه معرفت با ۶۲ برنامه با موضوعات اعتقادی، معارفی، تربیتی و تاریخی بوده که تعداد زائرین شرکت کننده در این حلقه‌ها نیز در مجموع سه هزار و ۵۴۰ نفر بوده است.

شهبازی ادامه داد: برنامه دیگر در بخش مراسم و محافل امور فرهنگی خواهران حرم مطهر، بحث حزب‌خوانی قرآن کریم است که در فصل پاییز امسال، ۱۹۴ ختم کامل قرآن کریم انجام شد. هم‌چنین برنامه‌ دیگری تحت عنوان جلسه خادمین هادیان کریمه با حضور و سخنرانی حاج حسین یکتا برگزار شد.

وی بیان کرد: برنامه‌ ختم‌های ثقلین نیز به صورت حضوری و تلفنی با عنوان‌های ختم قرآن كريم طليعه انس، ختم قرآن كريم به‌صورت جزءخوانی، ختم نهج‌البلاغه، ختم صحيفه سجاديه، ختم چهل روزه شامل سوره‌های قرآنی، ادعيه و زيارات معروفه و ختم صلوات و ختم استغفار برگزار می‌شود که در سه ماهه فصل پاییز، ۳۱ هزار و ۶۲۷ نفر در این ختم‌ها شرکت کردند.